What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, May 02, 2010

Znowu się chwalę :P / What a show-off!

*** Watch out! I'm gonna show off my new shopping again :P Today we have been to a new needlecraft shop - The Black Sheep Craft Barn, located in a distant place - Culcheth. It's a real needlecraft paradise! Believe me! You just lose your head seeing all this stock! I'll be back there sometime. For sure!

Wybaczcie. Znowu się chwalę :P Nowymi nabytkami. T. zabrał mnie dziś do odległego The Black Sheep Craft Barn w Culcheth :) a tam człowiek dosłownie dostaje małpiego rozumu od tylu wspaniałych artykułów. Prawdziwy raj dla wszystkich kobiet :) Na pewno tam wrócę :P Póki co jestem w 7 niebie :D

*** First, I'd like to show you what I've been working on for the past couple weeks - a gift bookmark for my mum for the Mother's Day in PL. I also keep on stitching my boho style ipod case. A xxx stitch card for my mum will follow soon. Teehee! I really need to make it snappy if I want to make it for 26th May :P and I've already have got a hell of new projects on my mind! No felt hand-sewn fish this time. Didn't have much time for them. Sorry about the dimmed photos, I took them late today afternoon. Just click on them to see their real size.

Ale na początek chwalę się tym nad czym aktualnie siedzę:  zakładka dla mamy na Dzień Matki (bliska ukończenia, a potem jeszcze tylko umieszczę ja na papierze), oraz mały postęp w ozdobieniu etui na ipoda :) Do zakładki dołączy jeszcze wyszywana karteczka dla Mamy (uhu, muszę sie streszczać:P)
Póki co, rybek 0 na razie. Sorry, zdjęcia troche przyciemne, robiłam późnym popołudniem, po kliknięciu na powiekszenie na pewno bedzie widać :)


*** In Craft Barn I bought these wonderful aidas - 2 patterned ones and 2 in pastel colours. I also found some cream-coloured as well as some aida scraps! 

W Craft Barn zakupiłam sobie te wspaniałe płócienka do wyszywania, w kolorze pastelowym niebieskim, zielonym, we wzorki oraz kremowe :) Skrawki płótna również można było wygrzebać sobie ze sterty "odpadów" :)

*** I have also bought this! A Dictionary of Teas! Something not to be missed. Definitely.

Zakupiłam również ten oto zestaw do wyszycia - A Dictionary of Teas! Ja, herbaciara, jakbym mogła nie mieć takiego! :P

*** My bf bought these  2 big cross stitch projects for me. How generous of him!
The rose will be for my mum and the religious cross stitch kit for my nan.

T. chojnie zasponsorował mi te zestawy:
zestaw dla mamy z różą, nie wiem czemu ale róża jakoś blado wyszła na tym rysunku, jednak będzie w takich kolorach jak mulinka na tyłach zestawu:


oraz ten religijny dla babci . Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba ten projekt :) jest na czarnej kanwie (pierwszy raz bedę haftować na czarnym płótnie!) a mulina ma piękne, nasycone kolory.

*** I've also bought two complete sets of stranded cotton, just for playing with threads and needles for some future random projects.

Zakupiłam też 2 komplety muliny, tak dla zabawy z nitką i na wyszywanie różnych przypadkowych projektów :)
*** As for the accessories, I bought 2 metallic threads, plastic organisers, plastic bobbins, DMC needle case and scissors case and some thematic buttons. 

A z akcesoriów wygrzebałam: dwie metaliczne mulinki, plastikowy organizerek na mulinę, plastikowe płaskie szpuleczki, igielnik od DMC, etui na moją czaplę ;)  oraz guziczki tematyczne


*** And to finish off, I bought this magazine a week ago. It includes a lovely cross stitch kit with Nelson :)

I na koniec jedna gazetka ze słodkim kociakiem do wyszycia :)


*** That's it :) I'm off to some other blogs now. See ya! 

To tyle na dziś. Zostawiam Was i odlatuję do innych blogowych zakątków :)

10 comments:

  1. ale super zakupy!!! zostalas hojnie obdarowana! a wyszyta zakladka i maly zaczatek - super! ja nie mam cierpliwosci do wyszywania, za to moja sis ma i to jaka;)

    ReplyDelete
  2. ;((( ja też tak chce!!!! takie fajne te twoje zakupy! Też kocham krzyżyki..... powiem jednak bez bicia że ostatnio zaniedbałam tę dziedzinę .. ale ja tak mam... raz na dwa lata ale big pictures ;-))) Działaj ,działaj!

    ReplyDelete
  3. Takie zakupy to są zakupy! W mojej mieścinie sklepy zaopatrzone fatalnie ... a to co kupiłaś to tylko marzenie.
    Piękne są Twoje wyszywanki ... ja zaniechałam ze względu na wzrok ... postaram się dokończyć to co mam pozaczynane.
    A Ty krzyżykuj ... pięknie to robisz!
    Słonecznego dnia życzę ... i ciepłego!

    ReplyDelete
  4. Ty chcesz Kobieto żebym zeszła z tego świata (na zazdrość)!!! ;) Jakie cudności "w wielkim świecie" można kupić... ach zazdraszczam ...
    Ślicznie wyszywanie Ci idzie Martusiu, mama będzie wniebowzięta, jak mniemam ! :)

    ReplyDelete
  5. daj znac jak juz zaczniesz dziubac czarna kanwe
    ja wymyslilam sobie projekt robiony biala nicia no i udalam sie do mojej pasmanterii zeby sie rozczarowac najciemniejsza byla w kolorze baby blue
    no sprzedawczyni Martynka polecila mi farbowanie w kawie w cely uzyskania mocno brazowego tylko nie wiem jak ja siatke na tym namaluje? bo przeciez tego potem nie moge wyprac

    no w kazdym razie raduje sie Twoim szczesciem a ten Twoj TZ to zloty chlop

    ReplyDelete
  6. wow... this is a really great work for mothersday... in austria this sunday :)

    ReplyDelete
  7. Hafciki są urocze ale zakupami jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  8. Swietne zakupy, wszystko sie przyda:) tez sobie tak mowie... hihi kiedys:) Anglia jest lepiej zaopatrzona, a u mnie w malym miescie ciezko ciekawe i niedrogie przydasie dostac. Podziwiam komplety muliny, mniam!!!

    ReplyDelete
  9. Bardzo jestem ciekawa jak Ci wyjdzie ta Madonna z Dzieciatkiem. Obrazek wyglada cudnie ale pracy bedziesz przy tym miala sporo.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. slinka mi poleciala jak ogladalam te zakupy, szczegolnie te 100 mulinek...

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)