What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Wednesday, May 05, 2010

Warto wiedzieć, warto znać / Good to know

This is about dying an aida with some fabric paints (from the current issue of the Cross Stitcher magazine). Thought I'd share this scan with you as you might find it useful. Enjoy!

Właśnie przeglądałam najnowszy numer cross stitcher-a i oto na co sie natknęłam :)  Farbowanie płótna farbkami do materiału oraz kawą i herbatą
Bo, to specjalnie z myśla o Tobie ;) ale innym też może sie przydać :)

7 comments:

  1. no prosze jakie fajne mozliwosci, nawet nie wiedzialam ze takie cosik mozna zrobic

    ReplyDelete
  2. super! a nasze mamy to w herbacie rajstopy na opalone robiły;)

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł!;) Właśnie nadrobiłam wszystkie zaległości i muszę przyznać, że zazdroszczę Ci tylu cudnych rzeczy-począwszy od guzików, przez cow bells aż po fachową literaturę, gdyż sama wiem po sobie, że jest naprawdę bardzo pomocna!;) Ja również zbieram wszystko co znajdę na swojej drodze, kiedyś kupiłam nawet książkę o bransoletkach przyjaźni!;) Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za wizytę u mnie, ja również będę tu zaglądać;)

    ReplyDelete
  4. Masz fajny blog. Dodam go do swojej listy jeśli pozwolisz. Będę częściej zaglądać :)

    ReplyDelete
  5. Ale u Ciebie kolorowo! tyle pomysłów:)Świetny pomysł na 80 szpulek dookoła świata:D

    ReplyDelete
  6. wszelkie ciekawostki przydadzą się na pewno:) dziękuje bardzo za odwiedziny u mnie. Troszkę pobuszuję w Twoim królestwie:) pozdrawiam!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)