What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, March 27, 2010

Karteczki wielkanocne / Cross stitched Easter Cards

Finally! I've finished my next cross stitched cards! Yay! This year I've been so much disorganised that I keep doing everything in the last minute, so I haven't managed to make many Easter cards  :-/  But, anyway, here they are! Eggcellent! My two cross stitched Easter cards. I have posted them home today to surprise my family :)
Below, here is a cross stitch chart for you if u feel like stitching one. I obviously added my own details and changed some of the colours. This project comes from the Crafts Beautiful magazine, the March issue.

Nareszcie są! Moje dwie pierwsze wielkanocne karteczki i do tego wyhaftowane, a nie w całości z papieru:P W tym roku jestem wielce niezorganizowana, wszystko robię w ostatniej chwili, i do Wielkanocy tylko parę dni a ja tylko dwie karteczki ukończyłam. Niewiele :( No nic, kto haftuje, ten wie, że haft zajmuje wiele czasu i muszę przyznać, że na wyhaftowanie tych jaj musiałam poświęcić dobrych parę wieczorów. Krok po kroczku, mm po mm, krzyżyk po krzyżyku... No ale w sumie jestem zadowolona z końcowego efektu (zwłaszcza z tych naszytych perełek) zważywszy na to że są to moje jedne z pierwszych wyhaftowanych kartek. Wysłałam je dziś do domu do Polski. Zaskoczę swoją rodzinę, a co! ;-)

 Poniżej, schemacik do wyhaftowania, jesli ktoś ma ochote. Z magazynu Crafts Beautiful, wydanie marcowe. Oczywiście musiałam dodać własne szczegóły :)

And here is another bit of my Saturday shopping :) New skeins, felt,  ribbons, Bondaweb, funky buttons, metallic threads and I have finally got myself a pair of pinking shears!

I jeszcze część moich sobotnich zakupów :) Nowe mulinki, felcik w brązie i niebieskości, guziczki, wstążeczki, metaliczne nici i nożyce z zygzakiem :D

9 comments:

  1. Przepiękne kartki !!! Osoba, która je otrzyma z pewnością będzie ogromnie dumna z tak oryginalnych wielkanocnych karteczek :))

    ReplyDelete
  2. Śliczne karteczki zrobiłas Martuniu! :)
    Hmmm przydasiów mogę znowu pozazdrościć(ach te guziczki kropkowanae... ) Pozdrawiam ! :)

    ReplyDelete
  3. Ja mam koci kalendarz na dysku. Jak możesz to podaj swojego maila a ja się odezwę i prześlę przepraszam że dopiero teraz ale w tym tygodniu w ogóle nie miałam czasu na nic mój maila galas.agnieszka@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Krzyżykowe jajeczka wyszły Ci ślicznie!!!
    Pochwalę się ,ze i ja spróbowałam sił w xxx..i mam mieszane uczucia..takie wydawało się proste ,a jak musiałam rozdzielić jasne kremy od jasnych beży to myślałam ,ze wszystko rozerwę na strzępy!!Samo krzyżykowanie fajne ale ,ze ja tego nigdy nie robiłam umęczyło mnie okrutnie..i jeszcze te kontury,jejku..

    ReplyDelete
  5. karteczki wyhaftowane po mistrzowsku, podobają mi się bardzo. Od jakiegoś czasu chodzi za mna haftowanie ale jakoś nie mogę sie przemóc.
    Zakupy świetne!szczególnie guziczki w kroki mi się podobają. mam nadzieję że moje przyjdą jutro :)

    ReplyDelete
  6. ja podziwiam haftowane wytwory, dla mnie to czarna magia :) śliczne karteczki

    ReplyDelete
  7. Nie posadzalam Cie o takie piekne krzyzyczki, alez Ty jestes utalentowana

    ReplyDelete
  8. Hej
    dziękuję za odwiedziny:)
    Fajnie , że znalazłaś mojego bloga dzięki temu ja mogłam poznać Twojego.
    Już zapisuję sobie adresik i będę zaglądać.
    Pozdrawiam Lacrima

    ReplyDelete
  9. No, no, widzę, że nie ma takiej rzeczy, której byś się nie tknęła i nie ma takiej rzeczy, która by Ci nie wyszła :-) Karteczki piękne i na pewno zrobią wrażenie na rodzince.
    Faktycznie krzyżykowanie zajmuje dużo czasu, ale za to efekt jest świetny, więc warto czasami sięgnąć po igłę.
    Znów szalałaś na zakupach, co? :-) Teraz tylko czekać aż wykorzystasz te niezbędniki.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)