What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, March 07, 2010

Nowe Hobby na horyzoncie / New Hobby coming soon!

Założyłam drugiego bloga aby pokazywac tu wszystkie swoje prace związane z szyciem i szydełkowaniem. Jeszcze nie tak dawno zarzekałam się, że za szycie nigdy sie nie wezmę a przyszycie guzika do koszuli było szczytem moich możliwosci, dziś postanowiłam na tę dziedzinę rekodzieła spojrzeć inaczej i nie ukrywam, że zafascynowanie światem igły i nici, przyszło w dużym stopniu ze strony blogów, których utalentowane właścicielki pokazują tyle przepięknych szytych prac. Wszyscy szyją i szydełkują, szyje i ja! :)
Dziś pokaże Wam jakie przygotowania poczyniłam w tym kierunku. Postanowiłam poszerzyć swoją mizerną krawiecką wiedzę :-P dzięki oto tym książkom:

najpierw słynne tildy :P

 
 
 

następnie ksiązki uczące szycia od podstaw, zawierające wiele cennych rad...
 
 
  
  

bibilie krawieckie - kopalnie informacji :)
 
 
oraz ksiązki w których zakochałam sie od pierwszego... "oglądnięcia" wspaniałe projekty i zachwycające efekty, oj chyba nie będę sie nudzić do końca życia ;-)

 
  

nie omieszkałam zakupic też gazetek z cross stitchem :)

 
 

ale żeby nie było, że tylko kupuję, chwalę się i nic nie robię, to zdradzę nad czym aktualnie pracuję - malutki projekt, japońska laleczka wyszywana krzyżykiem :) Są to moje pierwsze w życiu krzyżyki i będzie to karteczka na dzien Matki :) Zauroczyła mnie jak zobaczyłam gazetkę na wystawie... no i tak sie zaczeły x x x.... Jak widać głowa Japonki czeka na wykończenie :)

Jak ukończę karteczkę to wstawie schemat krzyzykowy, może ktoś bedzie zainteresowany :) a tym czasem lecę powyszywać....

8 comments:

  1. Ja cież , ale masz fajowe książeczki!!! :)
    Głowa Japoneczki czeka na wykończenie, powiadasz? ;) Ślicznie wyszywanie Ci idzie...
    Czekam na dalsze poczyniania ! Pozdrawiam !:)

    ReplyDelete
  2. o żesz ale biblioteka, tylko pomarzyć :) i jak widać talentów masz wiele, japoneczka super, pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Dziękuję i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  4. no to chetnie bede sie z toba uczyc szycia :) maszyne zakupilam, ale brakuje mi tej pieknej literatury :( zazdraszczam...;)

    ReplyDelete
  5. no niezłe zbiory,niezłe.Teraz tylko czekać na efekty.Chcę zobaczyć Twoją Tildę.Możesz to uznać za rzucenie rękawicy,a co :P

    ReplyDelete
  6. Noami, z pewnoscią w hollandi znajdziesz wspaniałe ksiązki o szyciu :) super, ze zakupiłaś maszynę do szycia!

    White Sheep - toż to nie jedna rękawica ale stos rękawic rzucony w moja strone ha ha ha! Na tildy chyba trzeba bedzie jeszcze troszke poczekać bo ja narazie na etapie haftu i różnego rodzaju szwów jestem :) ale pomalutku, pomalutku...

    ReplyDelete
  7. There are much more interesting crafting books in English I think? There's not too much in German... I should order some English literature I think ;)

    ReplyDelete
  8. A ja dopiero teraz zaskoczyłam, że to też Twój blog ... ciężko myśląca jestem ostatnio:)

    Talentów masz wiele!
    Pozdrawiam wiosennie:):)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)