What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Tuesday, March 16, 2010

Cross Stitch Craze / Szaleństwo xxx

I swear, I must have gone mad! I've recently developed a craze for the xxx! I ran to the WHS to get some more new lovely cross stitch mags!

Normalnie ogarnęło mnie chyba jakieś szaleństwo xxx bo pobiegłam do sklepów po kolejne cross stitchowe magazyny :)


And, of course, who doesn't like the freebies? :P

A w nich  kuszące dodatki - zakładka dla mamy, karteczka plażowa i słodziutkie szpileczki, w których sie zakochałam :P


Aren't these pins cute? ;-)


On hearing about my new  cross stitch hobby, my bf's mum dug out from somewhere a pretty big kitty cross stitch kit for me :) (we both love cats!) and she added the frame too! Awww, bless her!

Na wieść o moim nowym hobby, mama mojego ang tż-ta wygrzebała mi ze swych zbiorów sporawy zestaw do wyhaftowania z kociakami (Sylvia uwielbia koty, podobnie jak ja :D ) Do tego dorzuciła mi jeszcze ramkę do wyszywania :P


And my colleague, A. presented me with a pile of cross stitch charts, kits and sample threads!

A koleżanka z pracy podarowała mi stertę zestawów do wyszywania oraz schematów z różnych magazynów!



And this is what I'm working on at the moment - an ipod case with swirls and a first try to cross stitch an Easter panel for a card on a scrap of aida :)

A to moje najnowsze roboty xxx :) - "ubranko" na ipoda - dopiero początki, oraz panel na świąteczną kartkę ze skromnymi pisankami :)


Bored? Nah, not any more! :P

Nudo, precz!  ;-)

8 comments:

  1. Nie pozostaje nic innego jak zyczyc ci wiele wolnego czasu i zatopienia sie w robotkach. A ja osoatnio widzialam w jednym Charity shopie mnostwo tych pism. Nie kupowalam, bo mam kilka a hafty mnie jakos poki co nie ciagna......szkoda...moze....

    ReplyDelete
  2. Łał!!! ale fajne gadżety... zazdraszczam normalnie:)

    ReplyDelete
  3. Znam ten szał dobrze:) Pamiętam jak mnie ogarnął szał karteczkowy(wciąż trwa)
    A gazetkę ,w której były ów słodkie szpileczki w kształcie serduszek też mam:-)..kupiłam ją specjalnie dla tego gratisu(hiiihiii)
    Miłego "krzyżykowania":***

    ReplyDelete
  4. Kasiu, ja dzis poszłam na łowy do charity shops ale nie znalazłam ani jednego magazynu :(
    a co do robótek recznych, to fakt, są one bardzo "time-consuming". na krzyżyki naleciało mnie właśnie dzieki takim freebies i spodobało mi się, chociaż wcześniej zarzekałam się, ze raczej się za nie nie wezmę. mnie narazie nie ciągnie wcale do drutów :P ale nigdy nie nalezy mówić "nigdy" :P

    Jaga, szpileczki są urocze, az szkoda mi ich używac i wyciągać ha ha ha czyżbyś szyła? :P

    ReplyDelete
  5. Titaniu......nastepnym razem pomysle o Tobie....jesli chcesz....

    ReplyDelete
  6. I am looking forward to see your finished works out of these wonderful magazines :)

    ReplyDelete
  7. nie no to przechodzi ludzkie pojecie
    przodowalas w kupowaniu przydasiow no teraz to istne szalenstwo, nie dziwne ze Ci godzin w dobie brakuje :)

    taka gejsze t ochyba tez popelnie

    ReplyDelete
  8. kreativeberg, thanks for popping in and leaving a comment. surely u will see some of them, i just need some time to do them! xxx stitching is so time consuming!

    Bo, witam u mnie :) no teraz pole do popisu mam ogromne, nic tylko czytac, uczyc sie i robic, robic, robic...
    pochwal się gejszą jak skończysz

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)