What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, December 25, 2021

Butelkowy Gnom

Witajcie w ten bożonarodzeniowy wieczór. Mam nadzieję, że święta upływają Wam nastrojowo. Na początku chciałabym Wam wszystkim życzyć

Wspaniałych, radosnych, spokojnych świąt spędzonych w gronie rodzinnym, 

w otoczeniu miłości i życzliwości ludzkiej, 

stołu pełnego smakowitości, 

pięknie pachnącej choinki z górą prezentów 

oraz wszelkich łask płynących ze stajenki betlejemskiej. 

W tym roku moje przygotowania do świąt były pod wieloma względami ekspresowe. Skończyliśmy pracę zaledwie na dwa dni przed wigilią więc trzeba było działać szybko. Nie było czasu na wielkie popisy kulinarne ani na mega dokładne sprzątanie. 

Twórczo, chociaż działałam cały czas, nie udało mi sie jednak wykończyć wszystkich świątecznych projektów i zamierzam wykorzystać do tego przerwę świąteczną. Ale mam też co nieco do pokazania. Dziś pokażę co udało mi się wykonać i wysłać do Polski jako prezent. 


Oto kolejny Gnom będący ubrankiem na butelkę wina :) 


Bardzo mi ten wzór przypadł do gustu i postanowiłam go powtórzyć. W zeszłym roku zrobiłam bardzo podobnego skrzata na prywatne zamówienie - TU


W tym roku kolejny stał się prezentem dla rodziny. Żałuję tylko, że nie zdążyłam wydziergać ich wiecej.


Nigdy nie robię dokładnie dwóch takich samych rzeczy. Wiec skrzat nr 2 ma siwą brodę zamiast białej. 


Dodałam też więcej włóczki aby była ona bujniejsza bo przy czesaniu włókna sie wyczesują i niewiele pozostaje.


Ozdobę na jego czapkę z ostrorzewu musiałam zrobić z innego wzoru stąd listki sa troche inne i sa potrójne jagody. 


Drewniany tag doszyłam po drugiej stronie. 


Teraz skrzat wraz ze swoją bąbelkową zawartością cieszy oczy matki chrzestnej :)
Obiecałam sobie, ze muszę wykonać jeszcze takie skrzaty dla siebie samej i dla bliskich. W 2022 na pewno nie będę się nudziła :D

Miłego wieczoru. Jutro Boxing Day w UK i kolejny dzień świętowania. 
Smacznego serniczka życzę :D :D :D 

4 comments:

  1. Dziękuje za życzenia. Cudownych świątecznych chwil!
    Gnom jest rewelacyjny:)))

    ReplyDelete
  2. Skrzat jest kapitalny! Buteleczka duuużo zyskała na wartości :-)
    Radosnego świętowania :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    ReplyDelete
  3. Radosnych i zdrowych Świąt!
    Gnom rewelacyjny! Świetny pomysł na obłędne zapakowanie buteki :-)
    pozdrawiam :-)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)