What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, October 31, 2021

Halloween 2021: Domek dyniowy

Boo! To znowu ja :) Przyszłam życzyć Wam strasznego wieczoru :D tzn udanego Halloween, jeśli świętujecie. U nas w UK pogoda chyba straszniejsza niż same duchy - jest zimno, mokro i ciemno, na ulicach cicho i pustki. Prawdziwy październik. Zakończę ten dzień czytaniem w ciepłym łóżku :)

W ostatnich dniach pracowałam intensywnie nad wykańczaniem jesiennych dekoracji. Nasz half term dobiega końca i wykorzystałam wolne nad podgonienie w szydełkowych robotach.

Udało mi się zrealizować projekt, na który miałam ochotę już od dłuższego czasu - szydełkowy domek dyniowy. 


Podobał mi się od dawien dawna. Robiłam do niego  przygotowania. Uparłam się, że będzie w całości z rekomendowanej włóczki Yarn Art Jeans i dopięłam swojego. 

Autorem wzoru jest znajoma z Fb, Elena Dorogina. Znajdziecie ją na Etsy. 

Bardzo podobają mi się jego proste detale - okno, drzwi, przekrzywiona czapka, pajęczyna na ścianie...

Niby prosty a jednak efektowny. Fajnie wygląda jako dekoracja pośród innych dyń...

No i jest też całkiem pokaźny. 

A tu poniżej pomiędzy moimi zeszłorocznymi dyńkami :)


Tyle na dziś, zmykam do łóżka bo jutro powrót do pracy :(((( 
Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam ....spokonej nocy.


3 comments:

  1. Genialny! Uwielbiam Twoje szydełkowe prace! Zawsze znajdziesz coś niebanalnego, co zaskoczy i wywoła zachwyt i uśmiech!

    ReplyDelete
  2. Domkiem jestem urzeczona!!!
    Jest fantastyczną ozdobą i tworzy iście halloweenowy klimat :-)))

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)