What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Friday, October 13, 2017

Śpiące Liski

Jesień już. To i jesiennego coś musi być :) W moich ulubionych ognistych kolorach. Takie oto śpiące liski wyhafciłam  niedawno. Były one dodatkiem do którejś z niedawnych hafciarskich gazetek (nie pamiętam dokładnie której) i był to projekt na  różowy plastikowy tamborek ale ja przerobiłam go na magnes na lodówkę. 


Właściwie to lisy wylądowały on u mnie nie tyle na kuchennej lodówce a na magnetycznej tablicy nad biurkiem. Mam je teraz na widoku i hafcik cieszy moje oko.




Ramkę musiałam wycinać sama ręcznie bo nie mogłam "dogadać się" z moją maszynką do wykrojników.


Lubicie hafty z lisami? Ja bardzo. Kiedyś wyhafciłam również tego rudzielca - klik!

Pozdrawiam tych którzy jeszcze tu zaglądają i zostawiają jakiś znak życia. Miłego weekendu wszystkim. Ja zamierzam coś podłubać w wełnie :)

21 comments:

  1. Urocze te liski. Na ogół nie proszę o wzorki, bo nie mam kiedy tych pięknosci zrobić, ale może tym razem coś utarguję. Czy mogę poprosić? Ewentualnie czy mozesz mi podać z którego numeru są?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, ja poznaczyłam już swój schemat długopisem podczas haftowania ale odszukałam tę gazetkę i wzorek pochodzi z Cross Stitch Crazy, Septemper 2017, issue 232. Mam nadzieję, ze odnajdziesz go :)

      Delete
  2. Urocze są te liski.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    ReplyDelete
  3. Bardzo sympatyczne liski!!! Śliczna ozdoba!!!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  4. Liski to bardzo sympatyczny motyw :))). Śliczny hafcik!

    ReplyDelete
  5. Śliczne liski!
    Ramka idealnie wycięta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję. wycięcie ramki rzeczywiście mi się nieźle udało ;) chociaż wbrew pozorom nie jest to takie łatwe. w końcu człowiek to nie maszyna ;)

      Delete
  6. Patrząc po rzęsach i kwiatku "we włosach" musi być, że to Pani Lisowa z młodym sobie drzemkę ucięła:) Śliczny, energetyczny hafcik. A ramka! WOW!! Jak się wycina tak równo ręcznie takie fajowe rameczki??
    margoinitka.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest zdecydowanie mama lisowa :)
      ramkę odrysowałam od innej, podobnej, potem wycinałam odręcznie nożyczkami :)

      Delete
  7. Ależ piękne te liski ! To wzór wyjątkowej urody, aż zazdroszczę że trafiłaś na taki dodatek :) Rameczka jest idealna !
    Ja też bardzo lubię haftować liski, kilka już popełniłam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, liski to super motyw na haft :)
      w morzu badziewiastych dodatków czasami trafi się jakaś perełka :D

      Delete
  8. Bardzo urocze liski :) Masz ładne bobinki

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) te bobinki były kiedyś dodatkiem do jednej z gazetek :)

      Delete
  9. Śliczny hafcik, bardzo jesienny :)

    PS-w ciągu ostatnich kilku dni przejrzałam całość bloga i jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich talentów robótkowych:) Może też się odważę zacząć robić na 5drutach? Nie wspomnę o tym, jak zazdroszczę kolekcji Knit Pro - te druty są świetne i mają rewelacyjny wygląd.
    Pozdrawiam
    Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo i witam u siebie :)
      do uczenia się na drutach obustronnych /skarpetkowych zachęcam, trochę motywacji, samozaparcia i na pewno wejdzie do głowy, nie są takie trudne.

      Delete
  10. Z ramką poradziłaś sobie wspaniale. Wygląda jak z maszynki :-) A liski fantastyczne :-)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)