What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Wednesday, October 15, 2014

Woolhalla

Wikingowie mają swój pośmiertny raj - Valhalla a ja mam swój własny ziemski włóczkowy raj :) Bo nic tak nie sprawia przyjemności crafter'owi jak nowe zakupy włóczkowe. Te uzbierały mi się z kilku wypadów do sklepu, naturalnie. Jest to głównie akryl i bawełna różnego kalibru.


Jak ja kocham takie świeże moteczki w różnych kolorach. Moim odkryciem stała się bawełniana włóczka DMC - Natura. Świetnie się z niej dzierga, ma ciekawą gamę kolorów, jest dobrej jakości i jest przyjemna w dotyku. Coś czuję, że pozostanę na dłużej wierna Naturze :)



I na koniec refleksja :)
Jak to jest, że nam kobietkom dziergającym na drutach i szydełkującym zawsze mało wlóczki? Że nigdy nie kończy się na jednej, że nie możemy przestać nawet na dziesięciu? Jak to jest, że każda crafter'ka kończy z pokojem / szafą / półkami pełnymi po brzegi motkami? 
Jak to jest, że ciągle nam mało, mało, mało?!
Chyba znam odpowiedź na to pytanie:

8 comments:

  1. Ale zakupy, zapasy masz na długi czas. A ta włóczka DMC rzeczywiście wygląda zachęcająco. Muszę popytać w sklepach. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Hihi, nie tylko Ty masz ten problem - moja hafciarska komoda (6 szuflad!) jest już pełna po brzegi, a zawsze jest jeszcze coś, czego brakuje i po prostu MUSZĘ to dokupić ;)

    ReplyDelete
  3. Mam tak samo :-) Nie jesteś osamotniona w tym :-) Piękne moteczki...
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  4. Boski widok !!!
    Zawsze mamy naprawdę ważne powody, żeby kupić to co związane jest z naszym hobby, nie ma barier i nie będzie... :)

    ReplyDelete
  5. Ale kuuuupa!! Teraz tylko dziergać z takim zapleczem:)

    ReplyDelete
  6. I ja poproszę o taki raj! DMC Natura pokochałam całym sercem, mimo tej ceny... Kolory są piękne a szydełkuje się równiutko, a i nie mechaci się, jak to bawełny lubią. Szkoda, że w PL dostępna głównie w internecie. Powinni jeszcze wyprodukować Naturę w grubszej wersji, np. na szydełko 5 mm :)

    ReplyDelete
  7. Sliczna gorka :) Ja tez sie neidlugo pochwale moimi zimowymi zapasami :)))

    ReplyDelete
  8. Ja mam to samo:) Ciągle mi mało:)
    Piękny stosik! Naturę znam i uwielbiam. Mam ją u siebie w sklepie!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)