What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, August 19, 2013

Tropikalna Zakładka z Papugami

No i wykończyłam ten papugowy hafcik :) Uprane, uprasowane i naklejone :)



Przetestuję dziś wieczorem :)



A tak poza tym to uwielbiam te zygzaczki :)

10 comments:

  1. Aż miło się ogląda tak kolorową zakładkę w ten ponury, szary poranek... Zygzaczki z papugami urocze ;)

    ReplyDelete
  2. Zakładka śliczna, a te kolorki- rewelacja! :)

    ReplyDelete
  3. Też ją mam w kuferku. Poczeka tam na zimowe długie wieczory :)

    ReplyDelete
  4. jaka słodka ta zakładeczka , a kolorki super !!!

    ReplyDelete
  5. Śliczna zakładka! Kocham zakładki, więc nie mogłam sobie odmówić skomentowania tej - śliczna!!!
    Pozdrawiam,
    Asia

    ReplyDelete
  6. bardzo fajny wzór.Kilka osób powinno taką dostać jak symbol czegoś gdzieś tam ;)

    ReplyDelete
  7. Przepiękna zakładka i cudne wykonanie. Ja haftuję, od czasu do czasu zakładki, ale mam problem z wykończeniówką, więc zwykle w formie luźnych szmatek się plątają. Ta jest przepiękna!!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)