What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, August 03, 2013

Nordic Baby Balls

Cały miniony rok dziergałam czerwono-białe norweskie kule (julekuler) teraz czas na kule w wersji Nordic Baby :) Dla koleżanki z pracy, Lucy, która urodziła córeczkę wydziergałam 3 kulki w różowo-białej wersji, dodałam karteczkę haftowaną z poprzedniego posta i tak oto powstał prezent w 100% hand-made



 Kulki musiałam wydziergać na akrylu bo nie miałam tych odcieni wełny naturalnej. Luksus dziergania zdecydowanie mniejszy no i nie mogłam ich uprasować przez napełnieniem bo akryl jako sztuczne włókno stopi się częściowo pod wpływem temperatury gorącego żelazka.


Dobrałam taki motywy aby był jak najbardziej dziecięce - konik na biegunach, serducho i motyl. 
A tak wyglądały kulki w połączeniu z haftowaną kartką, która musiała zaczekać na nie zanim została przekazana :)


Moje plany na dzisiejszy wieczór to oczywiście wykończenie zakładki i wieczorne filmy :) Pragnę też przypomnieć, że rozpoczął się nowy Twórczy Weekend no.88 i galeria do linkowania prac jest już otwarta do przyszłego piątku. Dołączajcie i chwalcie się swoimi weekendowymi pracami.

15 comments:

  1. Bardzo słodziutki prezent dla noworodka - na pewno się spodobał! Akrylem też nie lubię dziergać - nie ma to jak wełna :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Ekstra prezent! Super pomysł!

    ReplyDelete
  3. świetny prezent, hafcik uroczy.
    A nawiązując do komentarza u mnie, jesli kiedykolwiek będziesz się chciała książek pozbyć to ja chętnie przygarnę ;-)

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny pomysł - kule dla dzidziusia :)) a same kule - powtórzę to nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz - to świetna robota!

    ReplyDelete
  5. Piękny prezent i kule i karteczka są prześliczne!!!

    ReplyDelete
  6. Kulki są naprawę fantastyczne ale ta karteczka w tle słodka i piękna :)

    ReplyDelete
  7. Słodkie i urocze kulki:) Z pewnością były bardzo miłym prezentem:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. Ślicznusie i milusie. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Te Twoje bombki inspirują mnie od dawna, piękne są. Dzięki temu, że je tu pokazujesz zabrałam się za naukę żakardów, chciałabym mieć kilka takich na swojej choince w tym roku ;) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Śliczne bombki! Bardzo pomysłowy prezent!

    ReplyDelete
  11. Piękna haftowana karteczka, świetne dziergane kule i wspaniały pomysł na prezent - takie nietuzinkowy.
    Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  12. Cudowny prezent. Koleżanka pewnie zaniemówiła z wrażenia :)

    ReplyDelete
  13. Super kulki i kartka śliczna :).

    Fajny pomysł na prezent. Kartka będzie ozdobą, a kulki na pewno nie będą zagrożeniem dla maluszka :).

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)