What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, September 22, 2013

Eline Pellinkhof: Vintage Rose

Powracam poraz kolejny po krótkiej przerwie na swoje robótkowe pole. Tym razem chwalę się tym to wyhafciłam jeszcze pod koniec wakacji - Vintage Rose by Eline Pellinkhof - dodatek do magazynu Mollie Makes. Spodobał mi się od samego początku i wiedziałam, że będę go wkrótce wyszywać. Ostatnio bardzo podobają mi się takie folkowo wyglądające róże :)


Podoba mi się też pomysł na włączenie wstążeczek do projektu. Eline proponuje owinąć tamborek paskami materiału ja zaś swój pomalowałam akrylami :)


 Tyle mi muliny pozostało po tym hafcie, że na dobra sprawę mogłabym wykonać drugi, taki sam :)




Zajrzałam również na blog Eline i znalazłam tam wiele pięknych inspirujących zdjęć takich jak te:

lub te:


Jak Wam sie podoba takie krzyżykowe malowidło na ścianie? :)))

A w międzyczasie zapraszam na Twórczy Weekend, odcinek 91. Linkowanie do pt do północy. SERDECZNIE ZAPRASZAM!

13 comments:

  1. cudny hafciorek;taki romantyczny

    ReplyDelete
  2. piękna praca! i fantastycznie wygląda już w całości - w kolorowym tamborku, ze wstążką do zawieszenia... jak rasowa ozdoba ścienna :D

    ReplyDelete
  3. Kocham wzory Eline, wydała kilka książek ze swoją twórczością niestety w Polsce nieosiągalne. O gazetce Mollie Makes juz nawet nie wspomnę. Może jeszcze Empik. Ta róża jest cudowna. Jedną jej wersję też już haftowałam.
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Polsce kupisz Mollie Makes tu http://craftoholicshop.com/pl/c/Czasopisma/168

      Delete
  4. Uroczy haft, ładnie wygląda dodatek wstążeczek :)

    ReplyDelete
  5. Kocham róże więc nie ma opcji, żebym nie zachwyciła się tym hafcikiem, a pomalowany tamborek i wstążka uzupełniają całość.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    ReplyDelete
  6. Wstążeczka z kropeczkami zauroczyła mnie. Ale nie mogę się jakoś przekonać do malowania krzyżykami na ścianie...

    ReplyDelete
  7. wstążeczka świetnie pasuje!:D a ten "haft" na ścianę już też kiedyś widziałam:D

    ReplyDelete
  8. 80 szpulet dookoła świata. Szpulek? Kordonków, motków, zawijasków chyba. W każdym razie: zaciekawił mnie Twój blog.Bardzo. Prace staranne, cały wygląd i zdjęcia: bardzo dobre, takie jaki powiniem być dobry blog. A Twoje prace...wspomnę o nich jeszcze: przeglądnęłam kilka postów: uwielbiam Cię. Uwielbiam to co robisz. No i tyle mam do powiedzenia, widocznie dzisiaj mam dobry dzień do trafiania na dobre blogi. Bedę zaglądaj częściej i wspierać w projektach!

    ReplyDelete
  9. Do dzisiaj byłam cichym gościem, ale że wróciłam do blogowania (może to za dużo powiedziane ale niech tam) postanowiłam troszkę się ujawnić. Cudeńka same tutaj!!
    Pozdrawiam
    Magda
    I zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  10. Fantastyczna inspiracja na ścianę. Bardzo mi się podobają Twoje hafty... Też kiedyś wyszywałam krzyżykowo, ale wybrałam jednak druty... Chociaż kto wie, może kiedyś...

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)