What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, October 07, 2012

*Bombki skandynawskie: 8 nowych!*

Obiecywałam sobie i obiecywałam z weekendu na weekend, że wezmę się w koncu za wykańczanie moich kolejnych wydzierganych bombek - 8 skórek leżało w moim koszyku na druty i w końcu się nad nimi zlitowałam :) Do drugiej nad ranem napełniałam i zaszywałam. Oto mój weekendowy urobek:
Tak prezentuje się cała ósemka na mojej świątecznej paterze :))))



 I każdy bombczas z osobna :)

("Crown" 36/55)
Mam ochotę ponaklejać na nią czerwone i białe klejnociki. Co Wy na to? Korona bez klejnotów, a do tego w święta, chyba wypadnie blado na światecznym drzewku ;) Przyjemnie dziergało mi się ten motyw. Wszakże korony teraz na topie.

 ("Lily" 37/55)
Lily de fleur - znany motyw z tekstyliów i tapet, symbolizuje święta Trójcę (podobno) Muszę to sprawdzić :) Ten na bombce ułożony jest naprzemiennie - góra, dół, góra, dół...

 ("Butterfly" 38/55)
Motyw motyla symbolizuje odradzanie się. Też by fajnie wyglądał z kryształkami :)

("Anchor" 39/55)

 ("Greek Cross" 40/55)
Dużo czerwieni, tak jak lubię, do tego motyw kojarzący się z prawosławiem i cerkwią.

 ("Crown and Heart" 41/55)
Korona i serce - dwa interesujące motywy obok siebie - z wielkim zapałem dziergałam tę kulkę, w oko wpadł mi szczególnie motyw serca.

Wraz z 42-gą bombką wkroczyłam w rozdział książki z motywami zwierzęcymi - coś na co czekałam od miesięcy!!! Z wielką przyjemnością zabrałam się do dziergania. Na pierwszy ogień - bombka z ptaszkiem na gałązce.

 ("Bird on a Branch" 42/55)
Jest to bombka z większym motywem, rozpietym na dwie strony i powtarzanym dwukrotnie, a nie 4-krotnie jak w przypadku większości bombek - ten typ wzoru robi się je nieco dłużej ale efekt końcowy wynagradza wszystko :)

("Christmas Pig" 43/55)
Świateczna świnka - również motyw dwustronny, uroczy, taki ludowy, z tym serduchem w środku, lubię go :)

Podsumowując statystycznie, przekroczyłam już czterdziechę w moich dzierganych bomkach, a to oznacza, że po mału zbliżam się do końca bombkowego projektu.  Aktualnie u mnie na drutach 44-ta bombka.


Dobiję do 45-tej i zostanie mi już tylko 10 do zrobienia!
Ale spokojnie, przygody z drutami i bombkami jeszcze się nie skończą. Dla miłośników bombek będzie jeszcze dodatkowa seria adwentowa :))))

I na koniec fota grupowa :)


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :-*

Serdecznie zapraszam na 60-ty odcinek zabawy w linkowanie swojego hand-made -  

30 comments:

  1. Rozpędzasz się jak tuwimowska lokomotywa :D piękna są, ta ze świnką to mój faworyt, ale ja w ogóle lubię świnki

    ReplyDelete
  2. Wielki szacun za wytrwałość w dzierganiu tych cudowności

    ReplyDelete
  3. Jesteś niesamowita!!! Cudne te bombki, ja i druty to totalne wykroczenie :P Ukłony się należą!

    ReplyDelete
  4. Okrąglutkie, śliczniutkie, po prostu fantastyczne, każda bez wyjątku. I jakże cieawa symbolika :)

    ReplyDelete
  5. Bomba-styczne ;-) i jaki z nich pożytek, nigdy się nie stłuką :P

    ReplyDelete
  6. Piękne, będziesz musiała mieć chyba nie jedną choinkę aby wszystkie te cuda zawiesić.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Świetne, mi najbardziej podobają się te z koronami :)

    ReplyDelete
  8. Bombki są śliczne. Te z koronami takie eleganckie, klasyczne. Ale te ze świnką bardzo zabawne.

    ReplyDelete
  9. Wszystkie bombki cudne, az oczu od nich oderwac niemozna :))
    Pozdrawiam Asia

    ReplyDelete
  10. Piękne, cieplutkie i mięciutkie :) Motywy zwierzęce cudne :)

    ReplyDelete
  11. Kolejne cudowności pokazujesz :))
    Myślę, że spróbuj ozdobić koronę klejnotami - najwyżej je odprujesz jeśli nie będzie dobrze wyglądać.
    Zwierzęce motywy tez mi się podobają :)

    ReplyDelete
  12. Bombki z motywami zwierzęcymi to moje faworytki :D
    Wszystkie są piękne i takie okrąglutkie!!!

    ReplyDelete
  13. Piękne :) Świnka jest cudowna :)

    ReplyDelete
  14. Same wspaniałości, jednak ptaszek i świnka wymiatają :P A klejnociki - koniecznie do motyla :) Życzę aby kolejne bombasy szybko zeszły z drutów :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. już bliżej końca niż dalej :) są świetne

    ReplyDelete
  16. absolutnie zachwycające :0

    ReplyDelete
  17. no dawaj dawaj z tymi bombkami bo ja nie mam z kim rywalizowac w adwetowych

    ReplyDelete
  18. Piękne , mam nadzieję że zobaczę choinkę w nie ubraną. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  19. Wspaniała kolekcja...ja może udziergałabym - jedną ;-)
    Podziwiam zapał

    ReplyDelete
  20. Szczęka mi opadła z wrażenia.

    ReplyDelete
  21. Marta jesteś mistrzynią :).

    Bombki są cudne i nie wiedziałam, że masz ich aż tak dużo !!! Gratuluję zapału i zdecydowanie talentu :).

    ReplyDelete
  22. Wspaniała kolekcja. Faktycznie dodałabym do kilku kryształki, pięknie będą odbijać światełka:)

    ReplyDelete
  23. Podobają mi się Twoje bombki w sweterkach.Śliczne.
    Czy je wypełniasz?
    A może jakiś tutek jak je robisz?
    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  24. Piękne, jak Ty je robisz??? zdradz proszę :)

    ReplyDelete
  25. Bombki cudowne:). Gratuluję wytrwałości! Czy książka wg której dziergasz bombki ma schematy czy tylko opisy? chętnie bym nabyła, ale jak dla mnie to muszą być schematy, z angielskim słabo:(
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)