What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, October 28, 2012

*Sampler zimowy skończony :)*

W ostatnich dniach przysiadłam i skończyłam swój granatowy zimowy sampler z reniferami. Tak wygląda w całości po zdjęciu z tamborka:



Teraz będę poszukiwać do niego białej ramki i na święta powinien zawisnać już na ścianie :)
Nie zwlekając długo wzięłam się za kolejny (o dziwo! skandynawski :P) projekt, dla odmiany kolor: Christmas red, 14 HPI, mulina: DMC blanc. Będzie to Nordic Stocking z 195-go wydania The World of Cross Stitching. Mój urobek z 3 ostatnich wieczorów:


Serduszka super się wyszywało, podobnie jak rękawiczki "mittens" chociaż nad nimi spędza się sporo czasu. Wszystko jest proste do wyszycia, symetryczne, "leci" się liniami, jedna pod druga, do tego to bogactwo kształtów i motywów - coś co kocham w samplerach.



W bombkowym temacie - hmmm- lekki przestój ostatnio,  muszę przyśpieszyć w tym tygodniu i dobrze byłoby zakończyć całe 55 książkowych bombek w ciagu najbliższych 2 tygodni.
Na dodatek kolezanka z pracy złożyla zamówienie na bombki wiec dodatkowe 4 wypadły mi po drodze. 
Czasu coraz mniej. Jak mawiają amerykanie: Can we do it? Yes, we can!!


Na tygodniu sprawiłam sobie prezencik w postaci niedużego światecznego samplera od Riverdrift House. Są renifery, jest choinka i Christmas log cabin oraz zdobna ramka czyli coś co lubię :) Sampler jest prościutki, ma tylko 4 odcienie - 2 czerwone i 2 szare. Czeka sobie cierpliwie w kolejce, zaraz po skarpecie :)



Zapraszam na Twórczy Weekend 61. Linkowanie prac hand-made do czwartku do północy.

40 comments:

  1. Bardzo ładne samplerki, spodobał mi się ten czerwony! :) Czekam na dalsze postępy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki. czerwien płotna faktycznie przyciąga wzrok :)
      mój pierwszy czerwony sampler

      Delete
  2. Piękne te samplerki. I ten wykonany i ten w trakcie wykonywania, i ten czekajacy na wykonanie w kolejce - cuda po prostu :-) Ależ sie świątecznie zrobiło! Też musze pomyslec o jakimś motywie świątecznym :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo dziękuję :)
      już chyba najwyższy czas na świąteczne projekty :)

      Delete
  3. wszystko piękne. granatowy sampler wyszedł cudnie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki. ja też lubię ten granatowy ale przy fotografowaniu jakoś nie umiem uchwycić naturalnych kolorów w obiektywie.

      Delete
  4. Ależ to prawdziwe cuda! Podziwiam i zazdroszczę takiego talentu.Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki. do krzyżyków w sumie nie potrzeba wielkiego talentu, jedynie trochę podstawowej wiedzy o wyszywaniu i duuużo cierpliwości :)

      Delete
  5. Wyszedł piękny samplerek, koniecznie pokaż jak będzie już oprawiony:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki.
      oczyma wyobraźni widzę go w prostej białej ramie

      Delete
  6. Pięknie niebieski hafcik się prezentuje i czerwony zaczyna nabierać wyglądu. W pierwszej chwili myślałam, że to skulone ptaszki, coś na kształt naszych wielkanocnych kurczaczków :D I kolejny zakup świetny, kolory przepiękne, nie mogę się doczekać, aż oprawisz i zaprezentujesz nam na ścianie

    ReplyDelete
    Replies
    1. na czerwony ptaszki na pewno będą :) i nawet wyglądają na takie trochę przycupnięte :))))

      Delete
  7. Oba samplery (wyhaftowany i na ramie) bardzo urokliwe, a plany na potem przebogate! Oj, też chętnie zamówiłabym u Ciebie takie bombeczki, ale nie śmiem, bo wiem, jaki to gorący okres - przedświąteczny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, planów na wyszywanie to ja mam na jakieś 10 przyszłych lat i co ciekawe lista priorytetowa haftów do wyszycia systematycznie sie wydłuża :)
      co do bombek, jak bede dysponowac odrobiną wolnego czasu i dam rade zrobic, to sie odezwę, może sie na coś wymienimy :) co Ty na to?

      Delete
  8. O mamuniu... podziwiam, ja bym wymiękła... cudne oba, a jak czerwony będzie w całości to na pewno zachwyci na maksa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki. nie mogę doczekać się jak bedę mieć oba gotowe - obrazek oprawiony a skarpetę już uszytą i gotową do powieszenia :)

      Delete
  9. Ślicznie wyszedł, kolejny też się wspaniale zapowiada :)
    Jeszcze nigdy czegoś takiego nie haftowałam, ale chyba pora się za to zabrać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki.
      polecam samplery, łatwe i fajnie się je haftuje :)

      Delete
  10. W zyciu nie slyszalam takiego powiedzenia tutaj, ale coz, moze Amerykanie w UK tak mowia:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. toż to slogan samego Obamy z jego kampanii prezydenckiej!
      nawet dotarł do nas, do Uk.
      osobiście widziałam w wiadomosciach:P

      Delete
    2. Ale mi chodzilo o takich normalnych Amerykanow, a nie tych z tv:P

      Delete
  11. Świetne samplerki! mój faworyt to ten czerwony, z chęcią zajrzę zobaczyć kolejne odsłony :)

    ReplyDelete
  12. Podoba mi sie granatowy :-) Czekam na oprawe :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki. ten granatowy to jak pisanie kredą na tablicy :)
      takie skojarzenie ;)

      Delete
  13. Sampler jest faktycznie śliczny!!! nowy tez będzie ekstra, pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Piękne samplery! Mój faworyt to czerwony. I trzymam kciuki za bombki!

    ReplyDelete
  15. Samplerki cudne, ten wyszyty - zajrzę zobaczyć jak go oprawisz, ten w trakcie szczególnie mi się podoba (ciekawe czemu??), a ten w planach też jest świetny. Szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie wyszywałam żadnego samplera - może czas zacząć? Ale chyba dopiero na następne święta, bo teraz nijak nie wyrobię się.
    Trzymam kciuki za projekt bombkowy - mam nadzieję, że uda Ci się go skończyć.
    Ja też chętnie przygarnęłabym taką bombeczkę ....

    ReplyDelete
  16. Ładnie wyszedł biały sampler.
    I ten kolejny wygląda ciekawie. Rozumiem Cię całkowicie bo i ja lubię powtarzające się wzory :)

    ReplyDelete
  17. przepiękne samplery. ten granat z bielą jest jak zapowiedz cudownej śnieżnej pierzynki zimą.

    ReplyDelete
  18. Sampler wyszedł świetnie :) mnie ciągle czasu brakuje na kolejne wzory :)

    ReplyDelete
  19. Przyznaj sie bez bicia Ty masz tam oddzial elfow w szafie, ze Ci to wszystko robia
    reniferowy sampler zawrot glowy chyba latwo bylo o pomylki

    rekawiczki z serduszkami rozkoszne

    ReplyDelete
  20. Fantastyczne to wszystko i jeszcze te świąteczne kolory :)))
    Ale kiedy dajesz radę to robić???
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  21. Ciekawy pomysł i efektowne wykonanie.
    pozdrawiam
    Ola

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)