What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, November 19, 2011

Świąteczne Domki

Tak od razu na samym początku chciałabym podziękować wszystkim komentującym tuodwiedzaczom, zauważyłam, że ostatnio licznie mnie tu odwiedzacie :) :-* Wasze ciepłe słowa i pozytywne komentarze sprawiają mi wiele radości i aż się chce tworzyć dalej. Witam też u siebie nowych podglądaczy :)

No a  teraz do sedna sprawy :) Cały wczorajszy dzień przesiedziany przy maszynie do szycia zaowocował skończeniem świątecznych domków :) Powstało ich 7 (póki co :P)


Domki są projektem pochodzącym z Cross Stitchera, issue 244, Christmas 2011 jako zestaw freebie do gazetki :) Zestaw przewidział materiały na 3 domki, a do wyboru było 6 wzorków. Pozostałe domki zrobiłam z własnych tkaninek i płotna :) 


I fotki z ogrodu :)



I mały bonus dla Was od mnie :) wzorki haftów (z moimi pomocniczymi liniami ha ha :P)  i instrukcja jak zrobic takie domki:

(kliknijcie na zdjecie aby otrzymać 100% powiększenie)

Skoro pozostajemy w temacie domków, pochwalę się moimi domkowymi latarenkami, które kupiłam na świeta w tym roku :) Będą idealnym dodatkiem do mojej kolekcji skandynawskich dekoracji :)



Latarenki domkowe zakupiłam w British Home Stores i Home Sense :)

Pozdrawiam i dziękuję komentującym :-*

27 comments:

  1. alez fajne,takie wesolutkie te domeczki

    ReplyDelete
  2. domki fantastycznie wygladają :) też się do nich przymeirzam...muszę przyznać, że Cross Stitcher od ostatnich Świąt naprawdę fajne dodatki zamieszcza, że nie wspomnę o wzorkach :D

    ReplyDelete
  3. Domki zawieszki slicznie wygladaja a domki latarenki cudne:))zwlaszcza te ze sniezynkami:))
    Pozdrawiam Asia

    ReplyDelete
  4. Nooo Kochana jakie fantastyczne domki , nam pokazalas a te latarenki to na calkiem spore wygladaja

    ReplyDelete
  5. Przepiękne te Twoje domki i te które uszyłaś i te kupne... Pięknie będą wyglądać w dekoracji świątecznej :)

    ReplyDelete
  6. No pieknie wyszly :) Wygladaja cudnie...

    ReplyDelete
  7. Domki z Cross Stitchera wyszły perfekcyjnie, mam zamiar zrobić dokładnie tak, jak Ty, bo gdy osiołkowi w żłoby dadzą, to wybrać nie potrafi :D Zatem u mnie też pewnie powstanie sześć, no chyba, że mi cierpliwości nie starczy, bo czytałam w niektórych blogach, że tak całkiem "lajtowo" z ich szyciem nie jest...
    Te zakupione latrenki bardzo klimatyczne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  8. Martuś śliczne te domki i super się prezentują na tym zielonym płotku-chyba to płotek ;)
    lampiony będą cudną ozdobą :)
    pozdrawiam !!!

    ReplyDelete
  9. Tak wielu i do tego tak pięknych ozdób na święta chyba nikt poza Tobą mieć nie będzie:) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Śliczne domki.A domowe latarenki piękne.Muszę też sobie kupić takie cudo.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. Domki są super (;
    Szalejesz, dziewczyno (; Będziesz miała niewiarygodnie dużo ozdóbek Bożonarodzeniowych!

    ReplyDelete
  12. Przecudowne te domki. Śliczne po prostu. Masz duży talent. Chętnie poczęstuję się instrukcją:)

    ReplyDelete
  13. Fajne te domki :)
    I te szyte i te kupione ;)

    A jak u ciebie zielono?!
    Ja już śniegu wyglądam.

    ReplyDelete
  14. Wszystkie domki bardzo fajne :)

    ReplyDelete
  15. Zapraszam do przeczytania mojego blogowego wpisu " Motylki zawsze trzymają się razem" :-) pozdrawiam serdecznie Magda

    ReplyDelete
  16. kasiamanufacture dziękuję :)

    Pagata również dzięki :)

    skaleczka dziękuję :)zgadzam się, Cross Stitcher poprawił się pod względem stylu, ostatnio jest bardzo "trendy:, make-over dobrze mu zrobił :) widzę, że te domki zaczynają królować na polskich blogach

    Asia dziękuję :)

    DagetArt dzięki kochana, latarenki i lampioniki to moja miłość :)

    violka dziękuję, nie wiem jeszcze ile z nich pozostanie jako dekoracja, być może rozjadą się po ludziach :)

    Pagatek dziękuję :)

    Chranna dzięki. ja dałam radę uszyć to i Ty też dasz radę :) z szyciem nie było aż tak źle, szczególiki są najbardziej pracochłonne, no i dobre wszycie sznureczka :) dzięki za odwiedziny :)

    misz-masz Barbary dzięki. tak, u nas jeszcze zielono, jak to w uk bywa :) czasami nadal jest zielono w zimie, tylko śnieg przykrywa trawę i nie widać zieleni :) ogród już jednak zamarł w oczekiwaniu na mrozy :)

    CyberJulka zgadzam się! :) sporo ich udało mi się zrobić, cieszę się sama, że zaczełam to świątecznie szycie z dużym wyprzedzeniem :)

    cecyliarodzinaidom dziękuję :) również, za wizyty na blogu :)

    aneks17 dziękuję :) staram sie jak tylko mogę, chciałabym zrobić jeszcze więcej ale czas sie kurczy coraz szybciej :(

    mamasia dziękuje :) miłego szycia!

    Anja dzięki :) tak, nadal zielono na trawnikach ale tylko patrzeć jak spadnie śnieg. zdecydowanie nastawiam się na śnieg w Polsce na BN :)

    pusia dziękuję :)

    MagdaLena dzięki za odwiedziny, juz biegnę szukać :)

    ReplyDelete
  17. swietne domki- te szyte;) bardzo dopracowane, perfekcyjne po prostu! a domki w stylu shabby chic tez powalajace;) super!

    ReplyDelete
  18. O mamciu, jakie ładne domeczki! Dziekuję za instrukcję wykonania ich :)

    ReplyDelete
  19. cudne domeczki... jak znajdę chwilę, to może sobie jakiś mały machnę.. .albo ze trzy :)

    ReplyDelete
  20. Domki wyszły Ci bardzo ładne. Mają takie radosne kolory.

    ReplyDelete
  21. Wszystkie domki śliczne i urokliwe. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  22. Prześliczne te domeczki.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. I love your blog... Love these houses!

    ReplyDelete
  24. O rany! Zatkalo mnie! Cuda tworzysz! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. Titanio, dziękuję za podpowiedź, proszę zajrzyj na mój blog i napisz, czy o to chodziło. Ja wzory przenoszę do Paint'a i powiększam, ale faktycznie bez tej " ciemnej" opcji jest dużo lepiej. Ja jeszcze mam również złą jakość zdjęć, niestety robię je telefonem kom. ://, ale jak najprędzej się poprawię! Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz dziękuję ;-))

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)