What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, November 06, 2011

S-a-l świąteczny 2011. Nie próżnuję :)

Za-sal-owałam w tym roku :) Po raz drugi.


Dołączyłam do tego świątecznego maratonu bo zakochałam się we francuskich reniferach Val D'Abondance Blanc autorstwa Soleil :) Takiej okazji i przyjemności wyszywania nie mogłam sobie poprostu odmówić. Ja i renifery to świąteczna spółka w tym roku :) 
S-a-l cieszy sie ogromnym wzięciem i dzięki uprzejmości organizatorki Ani Aploch dołaczyłam jako ponad setna osoba. Moje salowe posty postępu bedą publikowane własnie na tym blogu oraz tutaj, na "szpulkowym" :)
Jestem już gotowa do zaczęcia projektu: zakupiłam wczoraj świeżą białą mulinę DMC, mam też czerwone płotno "na składzie", wzorek już wydrukowany. Długo zastanawiałam się na wariantem kolorstycznym ale w końcu postanowiłam, że będę sie trzymać mojej typowo skandynawskiej gamy kolorów: bieli i czerwieni. Wykonałam już troche w tym roku czerwonych haftów na białym tle, teraz pora na biały hafcik na czerwonym :) (wybaczcie jakość zdjeć, robione wieczorem w sztucznym świetle, nie cierpię takich zdjęć ale dzień robi się już coraz krótszy)


A w sprawie S-a-l'u Madame, również mały postęp: przygotowania muliny i płotna i wydruku. Zimowa Madame będzie mieć różne odcienie niebieskości jak przystało na Królową Śniegu. Jako płotno wybrałam kremowy Quaker Zweigart bo spodobało mi sie połączenie kremowego koloru z niebieskościami :) Projekt zacznę jednak po świętach bo do świat wciąż "siedzę" w tematyce Skandynawii. Nowy Rok, zima i Zimowa Madame - idealny start w nowy rok :)


No i mój aktualny projekt na tapecie - wzorek pod skandynawską poduchę. Jeszcze tydzień temu był jedynie zalążek haftu, teraz mam go już tyle :) Idę jak burza bo czasu coraz mniej a ja jeszcze " w polu" z moimi zaplanowanymi hafcikami :)

Dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze. x x x
Miłego wieczoru życzę.

7 comments:

  1. Widzę, że zaplanowałaś sobie dużo pracy, ale znając Ciebie to skończysz te projekty i pewnie sto innych rzeczy w międzyczasie :P

    ReplyDelete
  2. Dużo krzyżyków musisz wyhaftować:)

    ReplyDelete
  3. Ja swój SAL uważam za zakończony, więc teraz z przyjemnością będę ci kibicować!

    Fajne kolory wybrałaś ;)

    Korci mnie druga poduszka do pary, ale czerwoną nitką na białym tle. Ale to już chyba na przyszłe święta :)

    ReplyDelete
  4. Ależ Ci to sprawie idzie...ozdoba za ozdobą:)
    I to jakie piekne:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    ReplyDelete
  5. Czas i dla mnie nadszedł zabrać się za igiełkę i płótno, by sal-a rozpocząć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  6. Przepięknie tworzysz. Mam pytanie czy mogłabym poprosić o schematy wzorków z zawieszek jakie zrobiłas na święta z postu z 16 października??(renis25@onet.eu)
    Pozdrawiam Renata!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)