What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Wednesday, November 23, 2011

Pośpiech... wskazany

Szyję, szyję i jeszcze raz szyję i wciąż mam wrażenie, że nic nie idę do przodu z projektami, to chyba przez tę ilość zaplanowanych przeze mnie haftów (jak ja uwielbiam obkładać się obowiązkami!!!). Czas się kurczy, do świąt coś ponad miesiąc a ja wciąż jeszcze "w polu" z moimi dużymi projektami. Mój hafcik do poszewki poduszkowej wygląda (mniej wiecej) aktualnie tak:



w rzeczywistości to zaczełam już wyszywać ramkę dookoła serca, co daje mi poczucie, że zaczynam ogarniać ten haft i jestem bliska końca :) ale ramki mam jedynie mały rożek :) może dziś wieczorem uda mi się podgonić z szyciem :)
Równolegle z hafcikiem poduszkowym powstają moje literki girlandowe (póki co jako girlanda to to nie wygląda :P ale będzie) Na dzień dzisiejszy mam już wyhaftowane: L O V E  C H R I S T M A S:


Kropeczkowe literki fajnie wyglądają ostatecznie po wyszyciu, ale haftuje się je trochę "upierdliwie" - sporo półkrzyżyków no i częste zmiany nitki (marudzę? ;P)
W międzyczasie powstają też malutkie stitch'e bo mam zapotrzebowanie na kolejne świąteczne domki tak więc produkcja trwa! Nie pokazuję zdjęć bo światła dziennego już o tej porze brak, a ja tak bardzo nie lubię zdjęć robionych przy sztucznym świetle :)

Witam kolejne nowe osoby podczytujące bloga :) oraz dziękuję, za tyle ciepłych komentarzy. Z przyjemnością czytam je wszystkie :)

20 comments:

  1. cudne hafciki :)
    dokładnie Cię rozumiem :) ja tez mam wrażenie, że stoję w miejscu, a czas pędzi :)

    ReplyDelete
  2. Haftujesz na pięknym płótnie, literki wychodzą rewelacyjnie. Poduszka też zapowiada się obiecująco :D

    ReplyDelete
  3. cudne po prostu! ściskam, e. :)

    ReplyDelete
  4. O rety jakie piękne literki i to na płótnie ,chylę czoła w pokłonie!
    Śliczne prace, co do czasu to rozumiem ,tez wydaje mi się że czas za szybko pędzi

    ReplyDelete
  5. Powiedz mi ile godzin ma Twoja doba? Bo na pewno nie 24!!:)

    ReplyDelete
  6. Podziwiam za te wszystkie projekty hafcikowe i chylę czoła. Właśnie od czterech dni wróciłam do krzyżyków. I widzę już, że wystarczy mi już ten jeden projekt. Dziubię i dziubię... o końcu nawet jeszcze nie myślę.
    Twoje literki na girlandę są cudne.
    Pozrawiam Cię serdecznie...w przerwie między krzyżykami ;)

    ReplyDelete
  7. super wzór i wykonanie, też lubię haftować na lnie
    u mnie godzina ostatnio skurczyła się do 30 minut:)
    pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  8. Wszystko na Twoim blogu jest wyjątkowe, jestem oczarowana, bo nie spotkałam jeszcze tak wymyślnych haftów oraz nie doznałam tylu inspiracji. Nieskromnie zatem zapraszam po wyróżnienie. Serdecznie pozdrawiam MagdaLena

    ReplyDelete
  9. Kolejny cudny haft. A literki są bardzo ładne.

    ReplyDelete
  10. Piękne serducho i literkowy haft.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. Literki na girlandę prezentują się ślicznie i postęp jest widoczny. Jestem przekonana, że dążysz ze wszystkim! :)))
    Poduszkowy hafcik śliczny :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  12. Pośpiech ...wskazany!? A to można jeszcze szybciej? :D
    Podziwiam!

    ReplyDelete
  13. ogladam z zaciekawieniem Twoj blog i te wszystkie 'skandynawskie' hafty swiateczne bardzo mi sie podobaja. Jeden z nich i ja wyszywam :-)

    ReplyDelete
  14. http://malowane-igla.blogspot.com/2011/11/wyroznienie.html
    ZOSTAŁAŚ WYRÓŻNIONA! :)

    ReplyDelete
  15. Titanio, podaj mi swojego @, podeślę Ci bezpośrednio trochę wzorów w takiej formie, w jakiej do mnie dotarły. Może uda Ci się je lepiej wykorzystać. Mój @:
    jenouvelle@onet.pl

    ReplyDelete
  16. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    ReplyDelete
  17. O tak ja też lubię dużo planować, a potem się wkurzam, bo się nie wyrabiam. Nie mówiąc już o tym, że w międzyczasie dojdzie coś nowego ;).

    Mocno trzymam kciuki za Twoje prace, które już przed obróbką wyglądają super :).

    ReplyDelete
  18. przejrzałam całego bloga i jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac - pięknie haftujesz, ładnie szyjesz, masz powalającą kolekcję wszelkich przydasi, ale najbardziej zazdroszczę fachowej prasy i książek ;)
    jeśli pozwolisz, skradnę kilka wzorów xxx :)
    pozdrawiam ciepło i po raz pierwszy
    Kasia

    ReplyDelete
  19. Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie na chwilkę po odbiór wyróżnienia :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  20. kochana alez ty pieknie haftujesz!!!!podziwiam!!!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)