What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, October 08, 2011

Noël, Noël... Skandymania nadal trwa!

O! A proszę bardzo! Moja świeżo wykończona twórczość :) Seria pięciu karteczek z prawdziwie skandynawskim wzorkiem, ta daaaam! 
Jako pierwsza pojawiła się oczywiście klasyczna biało-czerwona :) ale długo musiała czekać na swoje "skandynawskie siostry" :)



Potem pojawiła się druga, lodowo-niebieska :) skandynawskie barwy to nie tylko biel i czerwień ale i również odcienie niebieskości :)


Za raz za nią biała na ciemnoniebieskim tle w lekko kremowej oprawie z papieru :)


A po niej ciemnoniebieska :)


Nie mogłam oprzeć się też wyszyciu zielonej :) Taka choinkowa zieleń też mi bardzo przypadła do gustu.


No, nie powiem, trochę mi zajęło wyszycie tych pięciu samplerowych hafcików, bo haftowanie 5 x pod rząd tego samego wzoru to prawdziwy test cierpliwości, przynajmniej jak dla mnie :) W sumie jest to pewnego rodzaju ewenement bo mnie się nigdy nie zdarza wyszyć dokładnie ten sam motyw 2 x, a co dopiero aż pięciokrotnie!!! Wzorek spodobał mi się do tego stopnia, że zamarzyło mi się zobaczyć go w kilku wariantach kolorystycznych. To właśnie temu wzorkowi zawdzięczam swoją obecną fascynację skandynawskim craft-em. Karteczki przypominają mi pewną starą angielską koledę, która idzie jakoś tak:

Noel, Noel, Noel, Noel
Born is the King of Israel!

A tak wyglądają wszystkie razem w grupie :)


Ciekawa jestem, który wariant kolorystyczny przypadnie Wam najbardziej do gustu? Głosujcie!

Kolekcja karteczek już za mną. Za to zawieszki są już na końcowym etapie zakończenia :) Uprasowane i "nadziane" czekają na zaszycie i koraliki :)


A tymczasem "począł się" nowy skandynawski hafcik :) Dla niego pociełam nowiutki biały Quaker od Zweigartu :P


Prace zgłaszam oczywiście na Twórczy Weekend na którym chwalimy się tym co zrobiliśmy twórczego w ciągu tego tygodnia i weekendu. Dołączcie do nas! Wszelkie hand-made i home-made mile widziane! Zapraszam. KLIK.

Dziękuję wszystkim Tutajodwiedzaczom oraz za miłe pozostawione słowo! Czytam je z wielką przyjemnością! x x x

19 comments:

  1. Piękne są te kartki, niby ten sam wzór, a jednak tyle różnorodności

    ReplyDelete
  2. Link nie działa:(
    A karteczki super i fajnie, że jednak wyszyłaś ich aż tyle bo każda ma w sobie coś czego nie ma ta obok. Najpierw myślałam, że mój typ to ta niebieska z krateczką ale ta na granatowym tle wygląda jakby 'śnieg padający nocą':)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Chmurko, dziękuję :) x x x
    Myszko, już poprawiłam linka :) tą na granatowym tle wyszywałam z wielką przyjemnością, biała nitka na ciemnym płotnie to jak kreda na czarnej tablicy :)

    ReplyDelete
  4. wszystkie piękne ale mnie najbardziej podoba się jednak ta tradycyjna z czerwonym haftem :) też uwielbiam Skandynawię oraz jej kulturę także bardzo podziwiam :)

    ReplyDelete
  5. Prześliczne kartki!!!
    Mój faworyt - granatowa z białą mulinką :)
    Pozdrawiam
    Beata

    ReplyDelete
  6. Mnie najbardziej podoba sie granatowa z biala mulina :). Wszystkie sa piekne, a zawieszki sa przesliczne :)

    ReplyDelete
  7. o, widzę, ze nie będę oryginalna :)
    Zakochałam się w biało-granatowej - no boska po prostu. No i czerwono-biała - tu, to nawet nie ma co komentować - po prostu klasyka.
    Krateczkowe wstążki dodają uroku.
    Podziwiam, podziwiam.

    I czekam na kolejne maleństwo :D

    ReplyDelete
  8. mi granatowa a potem czerwona sie podoba - skojarzenie ze świetami. Bardzo sympatyczne wszystkie obrazki:)

    ReplyDelete
  9. czerwona i ciemnoniebieska są śliczne,ale ta na granatowym tle to po prostu cudeńko! Na początku myślałam, że to czarny materiał. Zawieszki to takie miłe małe podusie, pięknie będą przystrajać domek na święta :)

    ReplyDelete
  10. Wszystkie są prześliczne.Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. Świetna kolekcja! Podziwiam za wytrwałość w wyszywaniu tego samego wzoru:)
    Aż trudno wybrać faworytkę, bo mimo iż ten sam wzór to jednak każda wygląda inaczej i ma w sobie to coś!
    Muszę kiedyś spróbować wyszyć coś na kolorowej kanwie a tym bardziej na ciemnej, bo efekt wychodzi świetny!

    ReplyDelete
  12. No, no moje gratulacje, pięć jednakowych wzorków... Też nie lubię kilka razy wyszywać tego samego. Najbardziej podoba mi się czerwona, potem granatowa, zielona i niebieska. Na końcu jasnoniebieska, pewnie dlatego, że wyszła dość blado :)

    ReplyDelete
  13. Fantastyczne, ale która najładniejsza? trudno powiedzieć. Świetny pomysł z tymi różnymi kolorami. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Ale pokaźna kolekcja karteczek, aż miło patrzeć.
    Ja wybieram czerwoną na pierwsze miejsce a zaraz po niej zielona. Pewnie ze względu na kolory najbardziej kojarzące się ze świętami, bo wszystkie są piękne :)

    ReplyDelete
  15. Podziwiam,podziwiam i zachwycam się. Moją faworytka jest granatowa z białą mulinka. Kolejny nowy samplerek chyba zgapię, ewentualnie poprosze o wzorek. POzdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. Dla mnie nr 1 to ten na granatowym tle.
    Ale w sumie każdy z osona prezentuje się pieknie.
    Zawieszki juz są słodkie, a z koralikami....
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. Karteczki są cudne :).
    Mi najbardziej się podoba wersja czerwona i lazurowy kolor nici :).

    Czekam na całkowite wykończenie poduszeczek :).

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)