What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, October 16, 2011

Fa la la la la la la! Ja chcę już święta!!! :P

Zanudzę Was na śmierć tą skandynawską tematyką :P Wreszcie udało mi się ukończyć moje zawieszki :) Koraliki doszyte, voila! Teraz nic tylko czekamy na święta!




i sesja na powietrzu :) co by nie przynudzać z parapetem okiennym :P





Chociaż w tym tygodniu zajmowało mnie głównie doszywanie koralików :) to jednak mały postęp w haftowaniu skandynawskiej choinki :)


no i nie mogłam się oprzeć tym cudnym domkom :)



Do wyboru jest 6 wzorków, a zestaw freebie pokrywa 3 z nich. U mnie zapewnie nie skończy się na 3 tylko zrobię wiecej :)

Kolejny Twórczy Weekend u mnie na głównym blogu. Zapraszam wszystkich, chętnych i ciekawskich. Co takiego twórczego zrobiliście przez ten tydzień i przez ten weekend. Pochwalcie się pracami :) 

Dziekuję za wszystkie ciepłe kometarze jakie zostawiacie pod wcześniejszymi postami x x x
Miłej niedzieli!

10 comments:

  1. Śliczne i wcale nie nudne.Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Kocham te świąteczne klimaty...i sama już we wrześniu zaczynam myśleć o świątecznych ozdobach!
    Zrobiłaś wspaniałą dekorację...pięknie się prezentuje!
    Zazdroszczę:)
    Uściski:)
    Kasia

    ReplyDelete
  3. Aaaaaaa... Cudownie wyszły te zawieszki :D Ale się napracowałaś z tymi koralikami, no no...

    ReplyDelete
  4. Śliczne zawieszki z tymi koralikami :-)
    Choinka w której jest domek, ciekawie się zapowiada :-)

    ReplyDelete
  5. Nie masz racji! Chyba jednak nie uda Ci się zanudzić nas świątecznymi klimatami. Wręcz odwrotnie. Mnie nachodzi coraz większa chętka na nie, kiedy widzę Twoje cukiereczki wykrzyżykowane.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  6. Świąteczne zawieszki cudne :) Pozostałe hafty zapowiadają się fajnie :)

    ReplyDelete
  7. Podusie prezentują się cudnie :).

    Trzymam kciuki za pomysł robótkowe :).

    ReplyDelete
  8. Świąteczny napis jest piękny;)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)