What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, September 18, 2011

Prace trwają

Witam ponownie. Nic skończonego, tym razem. Niestety. Trochę się lenię wieczorami, trochę buszuję po necie, trochę szyję. Ale hafcików przybywa powolutku :) 
Moje haftowane zawieszki wygladają aktualnie tak:


Są już przyciete, pozszywane i wywrócone na prawą prawą stronę. Teraz tylko wyprasować je, wypchać watoliną pozszywać i doszyć koraliki a potem już tylko na sznurek i na świątecznie ustrojony kominek albo na drzewko albo jako dyndające ozdoby do okna :) Za koralikami uganiałam się cały tydzień ale znalazłam, czerwone seed beads :)


Zapas czerwonej mulinki też został uzupełniony i skusiłam się na czerwoną lamówkę do jednego z moich przyszłych projektów :) 
Obok zawieszek powstają też kolejne projekty - mój ukochany wzorek skandynawski w różnym wydaniu kolorystycznym :) Jeszcze chwilę i cała zamierzona seria będzie gotowa.


W tym tygodniu zamowienie z Sewandso uszczęśliwiło mnie ogromnie, bowiem przybyły do mnie dwa cudne świąteczne obrusy do wyhaftowania. Nie wiem czy uda mi sie wyhaftować do świąt oba, ale przynajmniej mam tą przyjemność, ze projekty mogę namacalnie wziąć do ręki i popodziwiać :)
Chyba nie muszę dodawać, w jakim stylu są te świąteczne obrusy :P



Poraz pierwszy zamówiłam też szeroką, 10-cm aidę. Mam zamiar ją obhaftować i ozdobić nią doniczkę drzewka świątecznego :)

Inne cudowności z ostatnich dni:
książeczki z hafcikami skandynawskimi od Rico Designs, zamawiane z różnych zródeł


Na rynku pojawiła się też kompilacja przepięknych hafcików autorstwa różnych topowych designerek:


oraz nowy numer Homestyle Sewing z dodatkiem - Tea cosy z brytyjskim Union Jackiem!!! Na widok projektu z brytyjską flagą serce zabiło mi mocniej :)



podobnie gdy zobaczyłam te świąteczne filcowe tagi:



Tyle chwalenia się. 
Tradycyjnie jak co weekend, zapraszam do siebie na Twórczy Weekend - KLIK do pochwalenia się tym jak twórczo spędziliśmy ten czas. Wszelkie prace hand-made mile widziane. Linkowanie przez niedzielę, cały pn i wt. 
Zapraszam!

17 comments:

  1. Powstaje spory komplet świątecznych zawieszek, będziesz na nadchodzące święta doskonale przygotowana biorąc pod uwagę jeszcze te dwa piękne obrusy. Mnie szczególnie spodobał się ten drugi - biały. Będzie piękny!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Piękne te zawieszki!! wzorek też ładniutki, no i obrusy- zachwycające, najbardziej podoba mi się ten z reniferami :)

    ReplyDelete
  3. Powodzenia w realizacji wszystkich zamierzonych projektów! Obrus z reniferkami piękny. Hafciki śliczniutkie, ja na choinkę malutką sobie powieszę (jak se zrobię :)).

    ReplyDelete
  4. Już myślałam, że u ciebie święta będą biało-czerwone, a ty tu z kolorkami wyjeżdżasz :D

    ReplyDelete
  5. Po pierwsze to przepraszam, że tak na email nie odpisałam, nadal tkwi w wiadomościach roboczych i nie mam kiedy go skończyć! Obiecuję, że znajdę czas i w końcu odpiszę :) Po drugie WOW!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem ilości Twoich książek tych z emaila i tych które prezentujesz na swoim blogu:) Po trzecie....ja CHCĘ JUŻ ŚWIĘTA:) hehe przepiękne zawieszki, kurcze...u Ciebie wszystko jest przepiękne :)

    Pozdrowienia z Norwegii

    PeeS...u mnie w domu sztafeta z grypą...jak się wszyscy wykurują to i ja się w końcu odezwę i może zacznę coś robić, prócz herbatek,podawania lekarstw i spełniania zachciewajek mojej Rodzinki...

    ReplyDelete
  6. Oj, dzieje się u Ciebie... pomimo leniuchowania, do którego się przyznajesz. Jakoś tak kreatywnie to leniuchowanie Ci wychodzi ;)
    I pachnie już świętami :)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  7. Jak świątecznie u Ciebie się zrobiło:)
    Zawieszki już fajnie się prezentują, czekam więc na efekt końcowy:)
    Książek i gazetek z wzorkami zazdraszczam (ale tak pozytywnie oczywiście) ;)

    ReplyDelete
  8. No i znowu można tylko pozazdrościć zakupów :)

    ReplyDelete
  9. Nie masz sumienia dla nas :P. Zakupy cudne i z niecierpliwością czekam na zakończenie zawieszek :).

    ReplyDelete
  10. Hej!
    Najpierw chcę powiedzieć, że bardzo mi się podoba nazwa Twojego bloga!
    I jeszcze powiem, że cieszę się, że tu trafiłam, bo też bardzo lubię krzyżykować ale trochę to zaniedbałam. Może dzięki Tobie wróci mi ochota:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  11. Boże to jakaś iluzja u Ciebie to nie może być prawdą, że aż tyle prac powstało przez ten czas.....pozdrawiam :) a w dodatku już piątek :)

    ReplyDelete
  12. Zakupy super! Najbardziej podobaja mi sie obrusy, bo nigdy takich na zywca nie widzialam.
    Pozdrawiam
    Anka
    http://pieguchowo.blox.pl/html

    ReplyDelete
  13. Piękne zawieszki :-)
    Zakupy udane, a to też bardzo ważne ;-)
    Zazdroszczę czasopism, ze mnie anglista jak z koziej...ten, tego ,tam ...ale od czego słowniki ? Będę zaglądać i podziwiać .
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    ReplyDelete
  14. Cudnie wyglądają zawieszki , kartki ... Och , ach ,ech ... , ale to wszystko piękne !!!

    ReplyDelete
  15. Rewelacyjne te zawieszki. Bardzo mi się podobają również obrusy a szczególnie biał. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. wszystko takie piekne - jeśli możliwe prosze o jakieś wzorki na małe zawieszki
    wszystkiego dobrego w nowym roku 2012
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. chwilowo domatorka zostaw email kontaktowy to coś wyśle

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)