What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, September 10, 2011

Powoli, powoli...

Krzyżyk po krzyżyku. Szyję sobie powoli. W tym tygodniu nie przybyło mi wiele hafciku - nadal wyszywam czerwone literkowe ozdoby. Składa się na nie 10 kwadracików i własnie zakańczam ostatni :) A potem nastąpi etap zszywania i napełniania oraz ozdabiania.


Ten tydzień zaobfitował w 2 miłe wydarzenia, najpierw Orin obdarowała mnie drugą częścią przecudnej skarpetkowej kolekcji z JBW Designs, którą sobie już wydrukowałam. Schemat ucieszył mnie ogromnie! Dziękuję stokrotnie!!!


a na drugi dzień, po przyjsciu z pracy zastałam paczkę a w niej to:


rustykalną drewnianą skrzyneczkę a w niej mulinę w odcieniach czerwoności, kremu i beżu i jeden schemat z serduchami :) Skrzyneczka to prezent za subskrypcję magazynu The World of Cross Stitching. Byłam przeszczęśliwa! Mulinki dosłownie spadły mi z nieba, w sam raz na moje skandynawskie hafciki :D Co za miłe zakończenie deszczowego dnia! :)


A dziś, po długiej drodze z Philadelphii do UK przybyła wreszcie moja zamówiona ksiażka :)


a w niej między innymi kolejna przemiła niespodzianka w środku - seria kolejnych skandynawskich wzorków!!!


oraz taka w postaci uroczych świątecznych rękawiczek :)



Są świetne, prawda? :) 

Tradycyjnie, jak co sobotę, zapraszam wszystkich na zabawę w Twórczy Weekend, w której chwalimy się tym jak twórczo spędziliśmy ten tydzień i weekend. Zapraszam tutaj: KLIK.

9 comments:

  1. Lubię takie malutkie hafciki, ozdoba zapowiada sie fantastycznie. Zazdroszczę skrzyneczki ze skarbami :D

    ReplyDelete
  2. śliczne hafciki :)
    i wysyp wspaniałości zakupowo-prezentowych super :)

    ReplyDelete
  3. No, no - schematy rękawiczek widziałam, ale nie pomyślałam, że można tak je zaaranżować.

    A skrzyneczki zazdroszczę, oj zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  4. Same wspaniałości otrzymane i te wykonane Twoimi łapkami - pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Witaj :-)

    Trafiłam na Twój blog i jestem juz nie tylko oczarowana ale zaczarowana! Napisz proszę, czy mogę korzystać ze wzorów, które zamieszczasz? Haftuję dosłownie od 2 tygodni i xxx mną zawładnęły. Pozdrawiam Cię serdecznie Magda

    ReplyDelete
  6. Orin, dziękuję :)
    Jagna dzięki :)
    Anja, również dzięki, bardzo mi sie podobają te ozdobne rękawiczki :)
    Glinka121 dziękuję :)
    MagdaLena, witam u mnie :) i zapraszam o każdej porze. fajnie, że zainteresowałaś się haftem :) Z publikowanych wzorów możesz korzystać, owszem, ale miło by było jakbyś wspomniała o źródle z którego pochodzi dany wzorek lub od kogo zaczerpnęłaś pomysł / inspirację, podlinkowując u siebie w poście. to taka nasza ogólna blogowa etykieta :)jest szacunek dla autora i nikt wtedy nie poczuje się urażony :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Dziękuję serdecznie! Zaraz to zrobię :-)) Na razie będę Cię podlinkowywała w każdym moim poście :-))
    Dziś haftuję choinkę z serduszkami. Zatem jeden z moich postów będzie w całości o Tobie. Pozdrawiam Cie serdecznie M.

    ReplyDelete
  8. MagdaLena no to czekam z niecierpliwościa na nowe skandynawskie hafciki na blogu :) cieszę się, ze mogłam kogoś zafascynować tymi motywami :)

    ReplyDelete
  9. Dziękuję i zapraszam już jutro choineczka :) M.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)