What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Tuesday, July 27, 2010

Jak to ja nic nie robię?! :)


Na tapczanie siedzi leń, nic nie robi cały dzień...
A wypraszam to sobie, jak to ja nic nie robię?! :D

Nie pokazywałam nic tutaj długo bo nie bardzo co mam, prac przybywa powoli a aktualnie siedzę nad tym oto dużym projektem - brzoskwiniowa róża, haftowana dla rodziców w Polsce, szczególnie dla mamy bo mama kocha róże no i mieszkanie w takich łososiowo-brzoskiwniowych kolorach, stąd ta nietypowa kolorystyka kwiatu :) Dziubdzianie na lnie idzie mi powoli, ale idzie. Wprawiłam się w szybkim liczeniu tych mikroskopijnych włókieniek :) Ostatnio, nadgoniłam trochę dzięki wakacyjnym dniom :) Wciąż jednak niemalże połowa przede mną. Ale damy radę!


Ps. nie mogę się doczekać kiedy zobaczę obrazek oprawiony w ramkę :D

12 comments:

  1. Nie będę Cię poganiać(hiihii)ale chciałabym już ją zobaczyć całą rozwiniętą..:)
    Pięknie Ci wychodzą xxx..moje na razie czekają na swój cza..

    ReplyDelete
  2. piękna już! a w całości to dopiero będzie cudo!

    ReplyDelete
  3. Jakie śliczne równe krzyżyki! (mnie wychodzą koślawe węzełki;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  4. Wrrrrr.... Jak zaglądam do osób wyszywających obrazy i obrazki to aż mnie nosi żeby kupić kanwę. Pięknie Ci wychodzą krzyżyki:))

    ReplyDelete
  5. Jaga, nie zapominaj, że ja równiez czekam na Twoje wyszywanki :P miło mi niezmiernie, że mi kibicujesz, obie wystartowałyśmy w mniej wiecej tym samym czasie :)

    Magda, dziękuję :) mam taka nadzieje,że po oprawieniu w ramkę bedzie sie dobrze prezentować

    Agata, dzięki :) ja zauwazyłam, że równie krzyżyki zazwyczaj wychodzą wtedy gdy wyszywam hurtem, tzn dużo naraz, wpadam wtedy w taki tryb krzyżykowania i wtedy leci jak na maszynie. jak krzyzyki szyję na raty to czasami różnia sie one od siebie. wydaje mi się, ze dobrze jest dociągać nitkę do konca aby potem nic nie odstawało ani nie obluzowało się :)

    Atteo, dzieki :) czemu nie? leć po tę kanwę! i działaj!

    ReplyDelete
  6. No to czekam na efekt końcowy :)

    ReplyDelete
  7. Róża będzie piękna :).

    ReplyDelete
  8. Wow toż to cudo już jest a co dopiero będzie jak skończysz

    ReplyDelete
  9. Zapowiada się piękna róża :)

    ReplyDelete
  10. No i co dalej? Że się tak wrednie zapytam :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. UFOk. leży i kwiczy i czeka na wykończenie a mnie aktualnie bawią motywy norweskie :)

      Delete

Share Your Love, Leave a Comment :)