What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, August 09, 2021

Póki lato trwa...

 Hejka :)  Jak Wam mija lato? Na wypadek upału, dziś post w morskim temacie :) 

Mam tyle zaległości do pokazania Wam, że nie wiem od czego zacząć. Więc na przekór sobie samej pokaże coś aktualnego :) 

Bardzo lubię szydełkowe prace w marynistycznym klimacie i kiedy pojawiła się prośba o wykonanie meduzy, ochoczo przystąpiłam do pracy. 


Powstała jedna mała żółta ośmiorniczka i jedna fioletowa meduza dla dwóch różnych osób. 


Żółta ośmiorniczka została wykonana wg bezpłatnego wzoru od Lille liliis. 


Zostanie podarowana dziecku ze szkoły, które bardzo ją chciało mieć. Nie miałam serca odmówić :)


Lekka i miękka w dotyku będzie służyć jako fidget toy dla niespokojnych palców :) 


Nie ma też plastikowych safety eyes wiec jest bezpieczna i nie będzie powodować hałasu w klasie ani denerwowac nauczycielki :) 


Fioletowa została zrobiona dla małej dziewczynki, która niedługo zawita na tym świecie. Miała być słodka i dziewczęca.


Do jej zrobienia skorzystałam ze wzoru Blue Rabbit Toys z Etsy. 
Wykonałam ją z włóczki Yarn Art Jeans, która idealnie nadaje się do poskręcanych macek i odnóg meduzy.



I obie razem :) Sesja foto sprawiła nam wiele zabawy :)



Kolejne morskie klimaty już w krótce !

1 comment:

Share Your Love, Leave a Comment :)