What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, January 27, 2020

Brajanusz i Rufus

Jakimś cudem jeszcze takich "poświąteczności" Wam nie pokazywałam - Proszę Państwa oto miś... miś jest bardzo grzeczny dziś.... Brian, the bear, a bardziej po polsku - Brajanusz Brunatny :)


Brajanusz sprawił sobie nie tylko choinkę na święta ale i młodszego brata :)  - Rufus, the reindeer.


I ten moment kiedy sobie uświadamiasz, że twoje młodze rodzeństwo jest od ciebie większe...(facepalm)


Brajanusz i Rufus to projekt autorstwa Tracy Coldwell, który był gratisowym dodatkiem do magazynu Crochet Now, nr 22. Od razu wpadł mi w oko.


Niestety jak to zwykle w życiu bywa wystarczyło wełny na tylko jeden z projektów toteż Rufuska i choinkę zrobiłam ze swojej włóczki, przez co widoczna jest różnica w rozmiarze. 


Zarówno Brajanusz jak i Rufi oraz ich choinkowe drzewko mieszkają już w Polsce :)

Tyle na dziś. 

Dziękuję.

(kurtyna)

6 comments:

  1. Piękne i słodkie zwierzaki :) przeurocze

    ReplyDelete
  2. Sympatyczne bardzo. Uwielbiam świąteczne projekty :-))

    ReplyDelete
  3. Świetna rodzinka, ja ostatnio zachwycaj sie tymi szydelkowymi zabawkami, nie wiem czy oswajanie się z nową pasją , lepiej jestem tym zachwycona. Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)