What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Tuesday, February 17, 2015

Dziergane woreczki cz.3

Witam. I znowu po dłuższej chwili milczenia powracam jak bumerang na swoje blogowe "śmiecie" :) a że tym razem mam tygodniowe ferie zimowe i wolne od pracy to grzechem byłoby nie odkurzyć bloga.
Tym razem do pokazania mam kolejne 3 dziergane woreczki. Takie jeszcze w bardziej zimowych niż w wiosennych kolorach. Moje pierwsze woreczki mogliście zobaczyć TU a drugą turę sakiewek TUTAJ :) Przyjemnie się je dzierga i można się naprawdę wciągnąć.

Pierwszy i trzeci woreczek to moje własne wzorki zaprojektowane wg własnego "widzimisię", środkowy jest tylko w połowie mój bo wzorek śnieżynki wzięłam z bombkowej książki Arne i Carlosa. Chciałam sobie zrobić coś "zimowego, lodowego" i tak powstał woreczek ze śnieżynką :)


I podobnie, pierwsza i ostania sakiewka została zrobiona z matowej włóczki DMC Natura a woreczek "zimowy" z satynowej bawełny Vipe Dalegarn. Widać wyraźnie różnice w charakterze włóczek ale obie dają miekki gładki splot idealny na tego typu projekty.


Przeznaczeniem tych woreczków są babskie bibeloty i wszelkie duperele co lubią się gubić w damskiej torebce.



Już myślę o kolejnych ;) następnym razem będą to wiosenne i z moimi własnymi wzorkami.


A w międzyczasie zrobiłam małe zakupy włóczkowe w przygotowaniu do wiosny :) Myślicie już o projektach wielkanocnych?


Pozdrawiam i dzięki za pozostawione słowo :D
Titania xxx

18 comments:

  1. śliczne woreczki :) chciałabym kiedyś nauczyć się robić na drutach, bo póki co to tylko szydełko, haft i needlepoint... a druty niestety nie, a szkoda.
    co do Wielkanocy, to jak skończę taki mały hafcik, pewnie to będzie już w tym tygodniu, to wezmę się za wykończenie mojego wielkanocnego UFOka, który już dwie Wielkanoce przeleżał w szufladzie komody. ech... ale mam teraz zamiar się z nim ostatecznie rozprawić! :P

    pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :)
      drutów można się nauczyć tak samo jak szydełka tylko potrzeba troche samozaparcia:) jak sie bardzo czegoś chce to człowiek zrobi wiele aby to osiągnąć, przykładem jestem ja: dla skandynawskich bombek nauczyłam sie robić na obustronnych drutach :) potem to juz idzie z górki.

      a co do wykanczania ufoków, ja mam na oku wykonczenie przede wszystkim dwóch wiosennych :)

      Delete
  2. Superaśne :) Już nie mogę się doczekać wiosennej odsłony...takie fajne włóczki kupiłaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) wiosennych projektów mam sporo w planach ale zobaczymy ile ich da sie wykonać

      Delete
  3. Woreczki są prześliczne ! A nowe wełenki... ech cudowności - miłego "drutowania" :)

    ReplyDelete
  4. Cudne woreczki :-) Nie dość, że praktyczne, to jakie piękne...
    Wspaniały pomysł na uporządkowanie kosmetyków w torebce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki. bardzo lubię to praktyczne zastosowanie sakiewek :) i ładne i przydatne ;) a w domu zawsze do czegoś się przydadzą :)

      Delete
  5. Świetne woreczki i zakupy wiosenne też mi się podobają :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Ela :) zakupy wiosenne to zawsze czysta przyjemność :D

      Delete
  6. Dziękuję bardzo za odwiedziny! :D A u Ciebie tez cudeńka, woreczki bardzo fajne, podziwiam za te wzorki :)

    ReplyDelete
  7. Twoje woreczki są super i jakie praktyczne :).

    Z zakupionych włóczek na pewno powstaną kolejne cudeńka :).

    ReplyDelete
  8. Świetne te Twoje projekty!
    Naturę bardzo lubię i mam ją u siebie w sklepie:)

    ReplyDelete
  9. Śliczne woreczki, że aż przyciągają wzrok:)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)