What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, November 30, 2014

Szydełkowe podkładki

Jejku, znowu trochę mnie tu nie było. Powracam na chwilę żeby podzielić tym co ostatnio ukończyłam :) Nie wiele tego jednak. Pracuję aktualnie nad co najmniej trzema różnymi rzeczami i po pracy czas dzielę miedzy obowiązki a projekty. Wszystkiego przybywa systematycznie ale powoli. Może zdążę do świąt, a może nie... świat się nie zawali z tego powodu :)
Na dodatek taka teraz pora roku, że światła naturalnego teraz mało i trzeba czekać do weekendu aby zrobić dobre foto co oczywiście opóźnia trochę blogowanie. No ale nie narzekajmy za dużo, święta - radosny czas już za rogiem. W UK już zrobiło się świątecznie, i w telewizji i na ulicach. Tylko patrzeć jak będziemy wybierać się na poszukiwanie świątecznej choinki. 
Powracając do tematu robótkowego, naleciało mnie jakiś czas temu aby wyszydełkować coś małego i niezobowiązującego i wybór padł na te oto podstawki pod kubki. Pochodzą one z gratisowego zestawu załączonego do 22-go wydania Mollie Makes. Wzorek na nie znajdziecie właśnie w tym wydaniu.
Tak oto wyszły, całkiem podobne do tych z opakowania :)


Zostało mi jeszcze trochę bawełny, może uda się zrobić jeszcze jeden? Jak myślicie? A może dorobić kolejne w innych kolorach? Np kremowe i czekoladowe?


Tak wyglądają podstawki w praktyce :) jak widać są nieduże w rozmiarze.


A w międzyczasie zaczełam sampler na evenweave'ie


Długo musiałam czekać na czerwoną mulinę ze sklepu Cross Stitch Heaven więc jestem trochę opóźniona z robotą. Sampler będzie piękny ale będzie też wymagał dużo metalicznej muliny. Życzcie mi powodzenia :)


Pozdrawiam Andrzejkowo. Bawcie się dobrze. 
Na dodatek to dziś są moje urodziny. Ja człowiek późnolistopadowy :)
Gdzie ten czas leci? No gdzie? :)

8 comments:

  1. Sto lat! A ja zabieram sie za wrozby andrzejkowe:)

    ReplyDelete
  2. Ciekawie zapowiada się ten semplerek, choć wyszywania metalicznymi nićmi nie zazdroszczę. Najlepsze życzenia urodzinowe! Cyferki nie ważne, ważne żebyś w duchy zawsze czuła się młodo!

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !!!!
    Podkładki są idealne. Rób w innych kolorkach.
    Ciekawa jestem samplera.

    ReplyDelete
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Podkładki bardzo fajne, myślę, że w innych kolorkach też będą dobre.
    Ciekawa jestem samplera.
    pozdrawiam serdecznie :))

    ReplyDelete
  5. Urodzinkowe życzenia - wszelkiego dobra, ile tylko zdołasz udźwignąć!
    Podkładeczki urocze, kubki z tych moich ulubionych. Samplera jestem bardzo ciekawa, a do metalicznych nici polecam wosk :)

    ReplyDelete
  6. Wszystkiego najlepszego ;)

    A podkładeczki są przesłodkie :)

    ReplyDelete
  7. Najlepsze życzenia urodzinowe - spełnienia wszystkich marzeń!
    Podkładki są bardzo ładne - podoba mi się kolor. Miłej pracy z samplerem, bardzo jestem ciekawa co to będzie ..
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Podkładki idealnie pasują do kubeczków. Czekam na dalsze zdjęcia samplerka.
    Mam pytanie, jakie są różnice pomiędzy książkami Mollie Makes Crochet? Są dwie wersje, mniej więcej po okładkach można zauważyć, że zawierają te same wzory. Różni je cena i podtytuł. Jaka jest faktyczna różnica w zawartości? Bo nie mam pojęcia, w którą inwestować :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)