What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, May 08, 2011

"Friend" Card

Moja najnowsza wyszywana karteczka :) Dla przyjaciołki z Polski. Na jej urodziny.


Schemat pochodzi z książki Joan Elliott Cross stitched greeting cards. 70 stunning designs for every occasion. To już drugi z tej serii jaki wyszyłam. Za pierwszym razem wyszyłam podobny wzorek dla mamy :) O Tu - KLIK

 
Imbryczki i filiżanki są moim ulubionymi akcesoriami, nieodłącznymi w procesie wyszywania :) nie wspominając już o litrach herbaty wypitych w trakcie pracy :D dlatego też wyszywało mi się te imbryczki wyjątkowo przyjemnie :)


Czerwony wazonik to również moja ulubiona część haftu :)


Gotowy haft nakleiłam na biały papier odpowiednich rozmiarów, następnie nakleiłam na kontrastowe tło z papieru o grubej chropawej teksturze. Jako dodatki dokleiłam szydełkowe kwiatuszki. I to wszystko! :) Minimum ozdób bo przy takim wyrazistym hafciku są one zbędne. 

Moje postępy w wyszywaniu mamowej zakładki: widać już zarysy kwiatów :)


I zakupy. Jeszcze więcej przydasi w brytyjskich kolorach :)


Patrząc na moja rosnącą kupkę przydasi coraz bardziej mam ochote na coś w stylu The Best of British :)


14 comments:

  1. o żesz kobieto ile tego ??? :0, a karteczka przecudna :)

    ReplyDelete
  2. Piękna karteczka i przydasie też fajne :)

    ReplyDelete
  3. Kartka przepiękna. Najbardziej podoba mi się zdjęcie ze zbliżeniem na kwiatki i przebijające przez nie promienie :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    ReplyDelete
  4. Zakupów jak zwykle zazdroszczę! a twoje krzyżykowe dzieła bombowe! dawno mnie tu nie było a tu same cuda! pozdrawiam serdecznie Magda

    ReplyDelete
  5. Przepiękna kolorowa karteczka. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  6. sliczna kartka ! i cała reszta też ;-)))

    ReplyDelete
  7. Dziękuję Wszystkim za miłe słowa i odwiedziny :D

    ReplyDelete
  8. oj kolorki przyciągają :) świetna kartka

    ReplyDelete
  9. Kartka jest przepiękna :).

    ReplyDelete
  10. Karteczka naprawde superowa, taka kolorowa i wesola. Zakladka tez zapowiada sie super. Pozdrawiam. Ivona.

    ReplyDelete
  11. Śliczna kartka, wesoła, kolorowa, sympatyczna.

    ReplyDelete
  12. o rany, ale swietne marynarskie kolorki

    ReplyDelete
  13. Dzień dobry :)

    Chciałabym zapytać o ten niebieski flamaster, którego używa Pani do oznaczania kratek na materiale.

    Czy jest to taki, który znika po 12 lub 24 godzinach? Czy też trzyma kolor aż do pierwszego prania?

    Na jakimś angielskim blogu inna krzyżykomaniaczka:) pisała właśnie o tym drugim typie mazaka, ale nie mogę go nigdzie znaleźć w Polsce. Pytam o niego w każdej pasmanterii, którą widzę, a jedyne, które ewentualnie są na stanie, to te 12 lub 24 godzinne :(

    ReplyDelete
  14. Bumratatata, ja używam niebieskiego mazaka co rozpuszcza sie w wodzie firmy "Prym" albo "Chaco"
    moj nie znika po 24 godz, ale tylko wtedy jak włoży sie tkaninę do wody. poszukaj, może dostepne są na allegro albo ebay :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)