What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, August 22, 2010

Ptasie budki

Dziś maleństwa, "wystitchowane" na kanwie i umieszczone na papierze. Karteczka z ptasią budką oraz mały tag. Karteczka w lawendowym kolorze zawiązywana na wstążeczkę a tag w pistacjowej zielenii. Zdjęcia nie oddają dobrze koloru :-/ bo słońce jakieś mocne dziś było :P







tu właśnie tworzy się zawieszka do domu :) jeszcze trochę trzeba będzie poczekać


i wzorek ptasich budek dla Was :) Enjoy!

18 comments:

  1. Jakie faaajne:))) U mnie z wyszywaniem cos kiepsko, ale fakt, ze nigdy nie kupilam takiego materialu do wyszywania. I pieczatki bardzo mi sie podobaja:) Chyba sie kiedys skusze:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    U mnie czasem slonce, czasem deszcz, irlandzka pogoda:) nie mylic z tytulem bollywoodzkiego filmu;DDDDDDDD

    ReplyDelete
  2. White Sheep i Monika - dziękuję :)
    Monika, no ja mam nadzieję, że sie skusisz, w krzyżyki można sie łatwo wciągnąć :)

    ReplyDelete
  3. Fajne te budki ... oj, gdybym ci ja ,,lepsze,, oczy do krzyżyków miała:)

    ReplyDelete
  4. o! supcio! i schemacik! juz go sobie zabieram do kolekcji! ;-* pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Jakie śliczności... Poczęstowałam się wzorkiem. Bardzo dziękuję :D

    ReplyDelete
  6. Kirke Kasia, dziękuję :)
    Damurek, również dziękuję, tak, do haftu trzeba mieć dobry wzrok i oświetlenie! :)
    Magda, dzięki :)
    Orin, dzieki kochana. Pochwal się jak wyszyjesz budki :)

    ReplyDelete
  7. Super pomysł, a hafciki są urocze i chętnie sobie skopiuję schemat :). Dziękuję :).

    ReplyDelete
  8. Cudowne, swietny pomysl.
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  9. Jacie, jakie śliczne i słodziutkie!

    ReplyDelete
  10. Kolejny blog od deski do deski obglądnięty. Właściwie to od samego początku wiedziałam co mnie czeka na końcu tego bloga, bo oglądałam go od końca. Była to bardzo przyjemna, nostalgiczma podróż. Kilkadziesiąt lat temu (jeszcze) szydełko i kanwa z igłą, obok skrzypiec, to były najważniejsze atrybuty moich działań. Niestety w pewnym momencie musiałam coś wybrać. Wybrałam granie i... nie wyszywam i nie szydełkuje. Trochę tego było, ale mam tylko jedno zdjęcie swoje z poduszką xxx dla pewnej Pauline. Fajnie się rozwijasz i bardzo równiutku xxx.

    ReplyDelete
  11. Widze ze krzyzyki pochlonely Cie calkowicie. Ach piekne domeczki. Az zaczynam chciec powrocic do xxx ale chyba dam sobie spokoj, nie mozna robic wszystkiego :D. Bede podziwiac u Ciebie

    ReplyDelete
  12. AgnieszkaMD, dziękuje, prosze bardzo, wzorek do skorzystania
    Atena, dzięki :)
    By_giraffe, rownież dzięki :)
    Duś, dziękuje :) małe jest piękne, co nie? :P
    Hela, witam i tutaj :) no jakoś idzie powolutku to krzyżykowanie :)
    DagetArt, czemu nie, może chociaż raz na jakiś czas coś wyszyjesz co by zaspokoić swoje ukrtyte hafciarskie potrzeby :)

    ReplyDelete
  13. Miło mi jest Cię zaprosić do zabawy "10 rzeczy które lubię". Jestem bardzo ciekawa Twoich odpowiedzi. Szczegóły na moim blogu.

    ReplyDelete
  14. Wiesz tak sobie teraz dokłądnie przeglądałąm te Twoje blogi i widzę ile ty masz tych Przydasió i zastanawia mnie tylko jedno...
    GDZIE TY TO WSZYSTKO TRZYMASZ??????

    Pokażesz nam jak wygląda Twoje "Stanowisko pracy" i ile tak naprawdę tych przydaśków mieści twój domek??
    :) :*

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)