What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Tuesday, April 16, 2019

Woreczki z fair isle

Witajcie :)
Takie oto woreczki udziergałam w minionych tygodniach (a może nawet miesiącach?? ten czas leci tak szybko!) Nigdy ich nie miałam okazji pokazać na blogu więc dziś jest ten dzień :) Wzorek z zamierzenia miał być "fair isle" i jest on mojego zamysłu :) Rozrysowałam sobie motywy na kartce i wg niej dziergałam wzory.


Lubię je robić, są dla mnie miłym przerywnikiem od innych projektów. Można je określić jako woreczki, sakiewki, mieszki, torebki...


Są uniwersalne w swoim zastosowaniu. Można w nich trzymać wiele rzeczy. Ja lubię trzymać w nich kolorystyczne zestawy biżuterii np kolczyki + korale + bransoletki...


Nie są to moje pierwsze woreczki, zrobiłam już ich kilka w życiu. Znajdziecie je tutaj w postach z poprzednich lat - klik!


Ten woreczek z ptaszkami miał być założenia kolorowy, wiosenny... Chyba się udało.


Oryginalnym pomysłodawcą tych woreczków z wrabianymi wzorami jest Arne i Carlos - szwedzko-norweski duet projektantów ze Skandynawii. Oryginał i wzór na woreczki znajdziecie w ich trzeciej książce.



Woreczków nigdy za mało i moje znalazły już swoje przeznaczenie :)

Pozdrawiam serdecznie.

5 comments:

  1. Super są te woreczki! Takie szalenie radosne :-)

    ReplyDelete
  2. Przyjemne z pożytecznym :-) Kolorystycznie bajka, jaką ja bardzo lubię :-)
    Wzorki wrabiane też miłe dla oka. Kiedyś podobne prace na drutach u mnie powstawały...

    ReplyDelete
  3. Cudne woreczki! Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    ReplyDelete
  4. Kasia S dziękuję :)

    w związku z nitką dziękuję, lubię jak coś jest zarówno ozdobne jak i praktyczne. sa fajne jako prezent sam w sobie i zawsze na coś się przydają

    Kasia Ndziękuję, również za odwiedziny

    skrawek tęczy dziękuję i również życzę radosnej wielkanocy.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)