What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, November 11, 2017

Cytrusy

Zaległości, jeszcze z letnich miesięcy ;-) Trochę mi się ich nazbierało. Więc pokazuję co wydziubałam w ciepłych dniach sierpnia. To miały być podstawki pod szklanki (tzw. coasters, dodatek freebie do Cross Stitchera) ale szkoda mi było przekreślić paru godzin haftowania jakimiś plamami z soku czy herbaty więc postanowiłam zrobić sobie cytrusowe magnesy na lodówkę. 


W oryginalnym pakiecie przewidziano tylko dwa kolory - limonkowy i coś co ma uchodzić za pomarańczowy ale w rzeczywistości jest malinowe (!!!). Serio, nie wiem kto dobierał kolory muliny do tego wzoru. 


Wzorek prościutki, sama przyjemność haftowania, a że ja lubię owocowe wzory i lubię też cytrusy to jak miałam nie wyhaftować tych owoców? 


Oczywiście postanowiłam pójść nieco dalej i dorobiłam cytrynę i pomarańczę. Nie miałam pod ręką 14-tki więc wyhaftowałam je na 16-tce i wyszły nieco mniejsze, ale przecież owoc owocowi nie równy :) "To" malinowe uznałam za różowy grejpfrut :D Kółka i kanwę wycinałam odręcznie bo moje wykrojniki nie chciały ciąć ładnie filcu, nie wiem czemu. Kanwa się pruła jak głupia podczas docinania. Więc wyszło jak wyszło.  Poza tym "Embrace your imperfections" - mówią ;)
A tak wyglądają moje magnesy na lodówce.


W rzeczywistości planuję je zabrać do domu w Polsce bo tam urządzam sobie kuchnie retro więc będą mi pasować ;)

Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu wszystkim.

8 comments:

  1. Bardzo fajne magnesiki, aż mam ochotę na cytrusa:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    ReplyDelete
  2. Ale pomysłowe! Jeszcze takich nie widziałam. Lekkie, więc jak spadną, to się nie uszkodzą, a jakie przy tym energetyczne!

    ReplyDelete
  3. Super pomysł z tymi magnesami! Świetnie wyglądają na lodówce!
    Pozdrawiam gorąco:)

    ReplyDelete
  4. Piękne energetyczne kolory - na lodówce cytrusy prezentują się świetnie !

    ReplyDelete
  5. Ale bomba!!! Energetyczne, aż mi się letnie drineczki przypomniały.

    ReplyDelete
  6. Rewelacyjny pomysł :) Bardzo mi się podoba :) Świetny blog prowadzisz, już obserwuję, więc na pewno będę do Ciebie często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:

    mikaglo.blogspot.com

    Buziaki :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)