What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, January 31, 2022

Jamnik

Hej, hej! Witajcie w nowym roku! Oto mój pierwszy post w 2022 :) 

Chyba złapał mnie trochę szydełkowy leń i mam jakiś taki wolny start w tym roku. Ni przede mną, ni za mną, Nowe szydełkowe prace leżą niepokończone a ja sobie bimbam, tzn głównie poświecam czas filmom i książkom. No ale zaległości blogowe nie alkohol, nie wyparują :P  trzeba nadrobić wiec lecimy z tym koksem:

Oto moja jedna z ostatnich prac z końca zeszłego roku. Sleepy Dachshund. Zaspany Jamnik. Taki trochę świąteczny. 

Od dawna chciałam wykonać ten projekt. Chociaż z zamiłowania jestem kociarą to ten przesłodki psi wzór od razu wpadł mi w oko. 

I nadarzyła się ku temu okazja - Secret Santa czyli Mikołajki w pracy. 


Mieliśmy losowanie i w przydziale wypadła mi koleżanka, która jest włascicielka jamnika o imieniu Lottie.


Od razu wiedziałam co bedzie w podarunku :) I ochoczo przystąpiłam do realizacji planu.


Jamnik bardzo sie spodobał - This is the sweetest thing I've ever seen!  - cytuję obdarowaną :)


Paseczkowy jamnik został wykonany ze wzoru od Firefly Crochet z Etsy. 


Wykonałam go w całości z włóczki akrylowej DK szydełkiem 3mm. Rozmiar maskotki okazał się idealny. Ok 20 - 22 cm, mnie wiecej. Już nie pamiętam dokładnie.


Tak sobie umyśliłam, że czerwone paseczki nadaja mu odświętności a czarny berecik trochę francuskiego uroku :) Dorzuciłam jeszcze wstążeczkę z moim ulubionym tartanem i voila! Prezencioch gotowy. 


A poniżej moja Śpiąca Brygada: wykonane uprzednio dwa śpiące koty w towarzystwie równie zaspanego jamnika.


Ups! Właśnie sobie uświadomiłam, że ja tych  kotów jeszcze Wam nie miałam okazji przedstawić ! :-O 


Nadrobię to w kolejnym postcie. Obiecuję!


Troszkę mi szkoda, że nie mogłam zatrzymać jamnika dla siebie. Na pewno wrócę jeszcze do tego wzoru aby wykonać kopię dla siebie :) Nie umiem się oprzeć urokowi tych pasiastych zwierzaków.


Tyle na dziś. Zmykam poczytać do snu :)


Ja i jamniczek pozdrawiamy Was serdecznie. Hau! Hau!

3 comments:

  1. Mam jamnika i dwa koty, a w takie dni jak dzisiaj całe towarzystwo wygląda mniej więcej tak jak na przedostatnim zdjęciu, porozkładane na kanapie. Twój jamnik i koty też są cudne! Dzięki za namiar na projektantkę, od razu pobiegłam na Etsy i kupiłam wzór na liska :-)

    ReplyDelete
  2. Jamnik jest bossski.... i kociak nie ustępuje mu pola :-))

    ReplyDelete
  3. Pocieszny ten jamnik. Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)