What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, October 02, 2010

Wzorki świąteczne dla Was

Dla odwiedzających mnie i tuzaglądaczy mam małą niespodziankę ;) - darmowe wzorki świąteczne do haftowania. Nadeszła już jesień, idą długie zimne wieczory i śmiało można zacząć już projekty świąteczne! Miłego szycia życzę :D

Na początek Mis Bentley - duży projekt dla cierpliwych


26 malutkich wzorków na wszelkie kartki i tagi świąteczne :)



Aniołkowy alfabet


12 comments:

  1. Przesyłam wielkie buziaki za takie śliczne wzorki ;-))))

    ReplyDelete
  2. :) ja też, już sobie skopiowałam co nieco, buziaki

    ReplyDelete
  3. O, dzięki :) Za duży obraz się nie wezmę, ale małe wzorki może, może ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. żebym wiedziała jak te krzyzyki działają to bym poćwiczyła:)

    ReplyDelete
  5. fajne,ale niestety nie dla mnie.Jeszcze krzyżykowanie mnie nie wzięło.

    ReplyDelete
  6. super projekty, podesle siostrze, bo ona krzyzyko - maniaczka;)

    ReplyDelete
  7. ja tez skorzystam. Bardzo lubie Twoj blog, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Piękne prace tworzysz. Przymierzam się do haftowania i ślicznie dziękuję za takie cudne wzorki. Zazdroszczę dostępu do Takiej fajnej prasy. Jeśli Ci się znudzą archiwalne egzemplarze chętnie odkupię;)) Pozdrawiam serdecznie;))

    ReplyDelete
  9. cudnymi wzorkami się z nami podzieliłaś :).
    Ja jakoś ostatnio mam słabość do świątecznych reniferów, a aniołki są superaśne takie grubaski małe :).

    ReplyDelete
  10. Hmmm, tak sobie chodze kolo tych krzyzykow i chodze, jak ten lisek. A ten konik Twoj kusi:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  11. Skorzystam na pewno z kilku wzorków,akurat nadają się początkującej.Pozdrawiam milutko;))

    ReplyDelete
  12. Choć już dawno po czasie, ale w przyszłości na pewno skorzystam . Super wzory. Dziękuję

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)