What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, March 26, 2017

Czas na las

Czas na las :) A właściwie aby ten leśny projekt zakończyć bo tu Wielkanoc goni wielkimi krokami i nowe hafty wskakują lada dzień na tamborek. Przysiadłam z turbo mocą i turbo igłą i skończyłam mój Vintage Sampler Forest (pisałam o nim wcześniej tu: klik!) :) Teraz jest już wyhafcony ale jak zwykle nieoprawiony ;)


Po zdjęciu z tamborka tak oto wygląda wygląda ten projekt w całości. Podłożyłam pod niego kartkę białego papieru aby lepiej było widać wzór.


Sampler jest zaprojektowany w tematyce grafiki z lat 70-tych, która do złudzenia przypomina grafikę i styl artystów ze Skandynawii - geometryczność, prostota, czystość projektu, celowe uproszczenie elementów, brak zbędnych szczegółów, czerpanie inspiracji z natury (lasy, dzika przyroda etc.) oraz charakterystyczne kształty i ujęcie rzeczywistości przez sztukę skandynawską. Bardzo lubię ten styl i w przyszłości ujrzycie u mnie więcej takich inspiracji. Ten haft jest pierwszym projektem, który zawiozę do mojego domu w Pl, gdzie właśnie urządzam dekoracje w stylu skandynawskim :) Kolekcjonowanie projektów z tej linii nakręca moją chęć na kolejne hafty, które czekają w kolejce na zrealizowanie.

Części składowe samplera:




Moje ulubione postacie z samplera to oczywiście wiewiór, lis i szop :)




...oraz dwie małe sarny :)


a także inne dziwactwa botaniczne samplera jak np te kółeczkowe rośliny. Podczas wyszywania bawiłam się w zgadywanie czym mogą być niektóre elementy składowe samplera.


Earthy tones samplera już mi się trochę opatrzyły. Zatęskniłam za żywymi wiosennymi barwami. Od trzech dni pracuję nad nowym wiosenno-wielkanocnym projektem. Pierwsza odsłona już w krótce na blogu :)

Miłego weekendu wszystkim :)

17 comments:

  1. Witam :)
    Bardzo lubię takie hafty z dużą ilością drobnicy, bardzo mi się podoba, ale też jestem ciekawa tych wiosennych kolorów... pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też lubię samplery z duża ilością różnych elementów - cała kwintesencja samplera :)
      Dziękuję :)

      Delete
  2. HAft jest cudowny. Kolory przecudne. Podoba mi się bardzo. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Zdecydowanie nie moje klimaty, ani kolory :P Ale samo wykonanie bardzo dobre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No dłubania było sporo bo tyle elementów no i lnie, wiadomo, zawsze dłużej schodzi, a co do kolorów to dla mnie idealne, wpasowują mi się w klimat pokoju :)

      Delete
  4. Bardzo ciekawy haft! Wygląda cudnie! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Lubię wygrzebywać coś oryginalnego ;)

      Delete
  5. Bardzo fajnie wyszedł ten sampler!
    Zwierzaki są świetne!

    ReplyDelete
  6. No mucha nie siada - bo chyba tylko muchy brakuje :)
    A tak na serio - biologiczny zawrót głowy - uwielbiam takie klimaty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he no muchy rzeczywiście brakuje lol
      sporo tu w tym projekcie stworzeń, biologia na 100% :)

      Delete
  7. Przepiękny !!! Też kupiłam ten wzór i wkrótce mam nadzieje go wyhaftować - lisek jest boski :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fajnie, będę ci kibicować przy wyszywaniu :)

      Delete

Share Your Love, Leave a Comment :)