What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, July 27, 2020

George

Kurka wodna, ale ten czas leci. Ostatni post z czerwca a tu już nam lipiec przelatuje. Jak tam? Trzymacie się jeszcze? :) Kto już wakacjuje? 
No to, lecimy z tym koksem bo się zaległości z pokazywaniem zrobiły ... :)

Miałam niedawno takie zamówienie, na świniaka :) To oczywiście George z bajki Peppa Pig. Brytyjskie dzieci uwielbiaja Peppę. Polskie chyba też.



To był prezent urodzinowy dla brytyjskiej trzylatki od jej cioci. Podobno to George, a nie Peppa jest jej ulubieńcem.


Nigdy nie robiłam świnki na szydełku. Ta była pierwsza. Spodziewałam się dużej ilości różu :)


Dyskutowałyśmy z klientką nad wyborem wzoru i padło ma wzór polskiej autorki - Katarzyny Ezerioha. Znajdziecie go na jej facebookowej stronce. Jest darmowy.


Musze powiedziec, że przyjemnie i łatwo mi się robiło tego świniaka. Fajne proporcje. Proste elementy do pozszywania. Żadna filozofia. 



Byłam mile zaskoczona, że tak fajnie wyszedł z tego wzoru. Polecam, jak ktoś chce zrobić świnkę swojemu brzdącowi :) W oryginale jest on robiony z włóczki szenilowej ale ja jak zwykle trzymam się swojego ulubionego rozmiaru - DK.


Nawet rozmiarowo wyszedł fajny - taki w sam raz, ani mały, ani wielgachny, coś około 30 cm. Idealny do trzymania dla małego dziecka. Był jakiś taki urok w jego rozmiarze.


Oczywiście dałam skórzaną etykietkę :) Na takich okrągłościach można ja śmiało przyszyć.


Jedynym moim dodatkiem było dorobienie mu "dziurek" do nosa :P No bo jak to? Świnka bez nozdrzy?


Z relacji klientki wiem, że bardzo się spodobał małej właścicielce. Było nawet pytanie: And where is Peppa? :D :D :D Kto wie, może na BN Peppa dołączy do George'a.


Tyle na dziś. Kolejne nowości szydełkowe już wkrótce. Miłego wieczoru wszystkim i jak zawsze, dzięki tym, którzy tu zajrzą i pozostawią jakiś ślad :)

4 comments:

  1. George wymiata :-) Obłędny jest :-) Fajnie sprawiać radość dzieciakom :-)
    pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  2. Świetny George ! Mój wnuk też lubi tą kreskówkę.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)