What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, January 05, 2020

Poświąteczności :)

Święta, święta i po świętach. Byłam w Polsce ale jestem już z powrotem, tu, w UK. Nie zdążyłam Wam nawet zlożyć świątecznych życzen, tak mnie zajęło to podróżowanie do domu na świeta. Za to teraz, u progu nowego roku, 

życzę Wam 
wszystkiego co najlepsze, 
przede wszystkim zdrowia i wszelkich życiowych pomyślności, 
oby Wam się zawsze "chciało" - czy to tworzyć, czy pisać na blogu, czy też uczyć czegoś nowego a może rozprawiać sie z ufokami :) 
Samych pomyślności i kreatywnych pomysłów na cały 2020! :)

Na święta do domu w PL zawiozłam sobie parę szydełkowych choinek oraz skrzaty. Zdjęć doczekała się również gwiazdkowa girlanda, którą wykonałam w zeszłym roku i totalnie zapomniałam obfotografować :) (tak, tak, święta zawsze "wybijają" mnie z rutyny) Dziś nadrabiam zaległości w pokazywaniu.

No to lecimy :)
U rodziców na wigilijnym stole w tym roku gościły te dwa zrobione przeze mnie świąteczne skrzaty:



Tutaj razem z podarowaną choinką z poprzedniego posta :)




A w moim własnym domu kolejne 4 skrzaty stały się częścią świątecznej dekoracji


Bardzo szybko i łatwo je się robi. Tak się rozpedziłam, że powstało ich 6 w wersji świątecznej


Paseczkowe czapeczki z dzwonkami oraz szaliki bedą je odróżniać zimowo od nowych skrzatów nad którymi aktualnie pracuję :)



Wzór na skrzaty jest autorstwa Stelli z Stella's Yarn Universe z Etsy. 

Girlanda gwiazdkowa - to moja druga w dorobku tego typu girlanda. Wcześniej wykonałam taką. Tym razem postawiłam na klasyczne kolory świąt - kremowy/biały, czerwień i zieleń. Po rozwieszeniu tak właśnie wygląda:


Fajnie się ją robi. To jeden z moich ulubionych projektów.




Nie mogę się zdecydować, gdzie ostatecznie chcę aby zawisła toteż zmieniała ona swoje miejsce co jakiś czas. Chyba musze zrobić następną :) Potrzebuję krótszej. Może tym razem biel i szarości ewentualnie żółć?




Szydełkowo i hand-made'owo się u mnie robi coraz bardziej. Mam tez choinkę z własnymi dzierganymi bombkami.:) Brakuje mi tylko paru haftowanych prac. Muszę się zmobilizować aby oprawić w ramy te ukończone i dokończyć te zaczete krzyżykowe ufoki :)


Co roku robię do domu coś nowego i przywożę :) Podoba mi się takie kolekcjonowanie. Będzie co powspominać w przyszłości :)


A teraz czas na odkopanie wielkanocnych i wiosennych projektów :) Przyznajcie sie, kto z Was już o tym pomyślał? :)

7 comments:

  1. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku! Kreatywności i pomysłowości w czarowaniu codzienności i zdrowia i sił i spełnienia marzeń :-)
    Skrzaciki śliczne ale to girlanda gwiazdek skradła moje serducho! Obłędna!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  2. Skrzaty są urocze, girlanda śliczna :).

    Pięknie tam u Ciebie z tą kolekcją domków :).

    ReplyDelete
  3. Twoje szydełkowe robótki są śliczne :)

    ReplyDelete
  4. Dekoracje fantastyczne. Tworzą ciepły, przytulny klimat w domu.
    Przyznaję się, że ja pomyślałam :-)))

    ReplyDelete
  5. Przepięknie udekorowane domy na święta.
    Zaczaruj cudnościami i Wielkanoc :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. cudowne skrzaty i przepiękne choinki. Pięknie tu u Ciebie - zostanę na dłużej :)

    ReplyDelete
  7. Wszystko jest swietne - girlanda, choinki, skrzaty. Tworza klimat.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)