What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Friday, July 05, 2019

Senny Jednorożec

Chociaż o jednorożcach już kiedyś było - klik! - to ten temat jeszcze mi się nie znudził.  Wręcz przeciwnie, podobają mi się coraz bardziej te urocze tęczowe koniki. Postanowiłam więc wypróbować kolejny wzór na jednorożca :)

Tak wyglądał pierwszy model:


Jest to śpiący jednorożec z tęczowym śpiworkiem i chmurkową poduszką :)


Słodki, nieprawdaż? :)


Wzór autorstwa Laury Sutcliffe z Ravelry. 



Jednorożec stał się prezentem dla małej Jasmine, która ma totalnego fioła na ich punkcie. 
Z drobnych projektów powstał również ten breloczek - dodatek do magazynu Mollie Makes z czerwca tego roku.



Nie żeby mi specjalnie był potrzebny ale nudziło mi się i zrobiłam go na bieżąco :) 
Lubicie jeść avocado? Albo guacamole?


Także, ten tego, coś się u mnie dzieje. Głównie na froncie szydełkowym bo szydełko ostatnio skradło mi serce i haftowanie poszło na bok.


Kolejne szydełkowe twory już wkrótce. Miłego weekendu wszystkim, którzy tu zajrzą! :)

5 comments:

  1. Śliczne kolorowe szydełkowe twory :)

    ReplyDelete
  2. OMG!!!! Zbieram szczękę z podłogi. Rewelacyjny!!! Uwielbiam jednorożce. Cuda tworzysz!

    ReplyDelete
  3. Jednorożec jest zachwycający!
    Ten śpiworek i podusia rozczulają mnie :-) Nic tylko go tulić i do snu układać ;-)
    Avocado też wymiata... smaczne jest :-)
    pozdrawiam niedzielnie :-)

    ReplyDelete
  4. Jednorożec rewekacyjny!Moja córka uwiekbia jednorożce,to jakaś ostatnio plaga u nastolatek:)))

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)