What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, December 11, 2017

Bombki sweterkowe: brąz i turkus

Świąteczne pogotowie podarunkowe w gotowości :) W trybie przyśpieszonym powstały bombki sweterkowe dla Clare, znajomej z pracy. Kolory wybrane przez klientkę :) Turkus, brąz i biel (chociaż to bardziej krem niż czysta biel).


Pierwszy raz wykonałam bombki w tej kombinacji kolorystycznej. Bardzo lubię to połączenie brązu i turkusu, chociaż do niczego w domu mi nie pasuje ;)


Oryginalnie miało powstać 6 ale ostatecznie powstało 8. Robienie bombek wciąga. Na prawdę. 


Bombki robiłam z bawełny na drutach 2.5 mm i mimo wszystko wyszły sporawe. Gładki splot ładnie podkreśla sweterkowe wzory. Zrobiłam im też krótsze sznureczki aby się lepiej trzymały gałęzi drzewka i nie obciążały gałązek.


Przyjemnie się je robiło. Zrobiłam trochę nowych wzorków. Zawsze lubię dodać coś nowego choćby drobny detal. Przy robieniu tego samego nudzę się ogromnie.


I trochę szczegółów:






Znajoma jutro je odbierze osobiście. Powiedziała, że już nie może się doczekać. Poproszę ją o zdjęcie choinki i wstawię je później :)


Kolejne kule swiąteczne w toku. Cdn...

Pozdrawiam i dzięki za słowo, które tu pozostawicie.

15 comments:

  1. Przepiękne !!! I cudownie okrąglutkie, połączenie kolorów świetne... koleżanka na pewno bezie zachwycona !
    P.S.
    Jedne śpiące liski już powstały... jeszcze raz dziękuje :)

    ReplyDelete
  2. Przepiękne, ja na drutach jednokolorowe rzeczy to jeszcze zrobię, ale takie cuda to już dla mnie czarna magia ;)

    ReplyDelete
  3. Świetne :) Bardzo mi sie podobają :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne połączenie kolorów- chociaż mi również nie koniecznie pasowałyby w moim domu.... Najważniejsze, że znajomej pasują:)
    ps. ostatnio dziergałam 12 sztuk białych błyszczących bombek - szczerze już nie mogłam na nie patrzeć ale udało mi się je skończyć :) ważne, że koleżanka bardzo zadowolona :)
    POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne te bombki. Świetne wzory i kolorystyka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię połączenie brązu i turkusu <3 Super są te bombki

    ReplyDelete
  7. Piękne, oryginalne bombki!!! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. Kolory przecudowne, w takim zestawieniu wyszedłby rewelacyjny sweter. A bombki - no cóż, jak zawsze fantastyczne :)

    ReplyDelete
  9. Przepiękne! A jakie okrąglutkie:) Cudne!!!

    ReplyDelete
  10. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia, ciepłych dobrych chwil z najbliższymi, spokoju i refleksji oraz pozytywnej energii w nadchodzącym Nowym Roku!

    Podoba mi się połączenie kolorystyczne tych bombeczek! I jakie są równe - zarówno kształt bombki równy okrągły, jak i ten ścieg na drutach! Podziwiam!

    ReplyDelete
  11. Kolorystyka obłędna, kształt doskonały, wykonanie perfekcyjne, efekt rewelacyjny. Pełen ZACHWYT!

    ReplyDelete
  12. Genialne połączenie kolorów i genialne bombki!! Fascynują mnie ich idealne kształty :) Wiem coś na temat wciągnięcia się w robienie bombek. Oj wciąga to bardzo, wciąga :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzę. Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    ReplyDelete
  13. Śliczne, w moich ulubionych kolorkach:)

    ReplyDelete
  14. Przepiękne!!! I wykonanie i połączenie kolorów. No cudo po prostu.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)