What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, April 30, 2017

Sweet Spring (3) - koniec

Witajcie :) Nie mogę się w ostatnich dniach zebrać do blogowania, inne różne sprawy jakoś odrywają mnie od komputera, a na dodatek zamówiłam sobie niezły stosik polskiej literatury z polskiej księgarni internetowej (jedyna deska ratunku dla tych co mieszkają poza granicami kraju) i pokusa czytania nowości jest bardzo silna :P 
No ale do rzeczy. Dziś ostatnia odsłona projektu Sweet Spring - udało mi się go zakończyć jakiś tydzień temu. Musiałam tylko doszyć grządkę z warzywami :)

Tak wygląda teraz haft po zdjęciu z tamborka:
Pora go odświeżyć i znaleźć mu odpowiednią ramkę.


Ciężko jest oddać aparatem miętowy odcień zieleni tego płótna :-/ za każdym razem gdy go fotografuje, wychodzi mi inny.
Trochę szczegółów:
Rabatka z marchewkami i rzodkiewkami bardzo mi przypadła do gustu, przyjemnie mi się wyszywało te warzywka :) Całkiem zmyślnie zaprojektowane, w typowo satsumowym stylu.


Roślinność prosta, nieskomplikowana, a jednak ozdobna sama w sobie no i nie odbiera uwagi głównej postaci planu - królikowi.


Optycznie wydawać się może, że królik wyhaftowany jest białym odcieniem nici, nic bardziej mylnego, w rzeczywistości jest to odcień bardzo bardzo bardzo bladej brzoskwini. Sama zdziwiłam się co do tego koloru, kiedy mulinki przyszły w przesyłce. Ta miętowa zieleń zdecydowanie płata iluzjonistyczne figle ludzkiemu postrzeganiu kolorów :D


Podsumowując, mogę śmiało przyznać, że bawiłam się przednio haftując ten obrazek. Jestem zadowolona w końcowego efektu i na pewno sięgnę w przyszłości po kolejne satsumowe projekty bo jestem zdecydowaną fanką jej neonowo-geometrycznego stylu. Modern Folk - tak to się teraz nazywa ;) Wzorek zakupiłam na Etsy.


Jak tylko zając zeskoczył z tamborka, nowy projekt: Kot - wskoczył na jego miejsce :) Postawiłam już pierwsze krzyżyki na płótnie. Czarno to widzę ;)



Plan haftu jest mega - dopiero teraz jak posklejałam mapkę z 6 wydrukowanych kartek uświadomiłam sobie jak duży jest to projekt. Naturalnie zaczęłam haftować od środka schematu i jestem gdzieś tam w tym morzu krzyżyków :) Pomagam sobie kolorowaniem i zamazywaniem kwadracików. Więcej o tym projekcie i jego pierwsza oficjalna odsłona w kolejnym post-cie. Wpadnijcie :)


Pozdrawiam i miłej majówki życzę.

12 comments:

  1. Wzory SatsumaStreet są mega kolorowe i mega pozytywne. Do mnie mówi kot w ogrodzie. Tak głośno mówi, że w końcu chyba ulegnę, kupię wzór i go wyhaftuję. Poduszka z takim kotem mi się widzi. O właśnie poduszka to będzie to!

    Baaaardzo mi się tu u Ciebie podoba. Twój craft room ... ehh marzenie. Masz dar do wynajdywania niebanalnych wzorów, tworzenia niebanalnych rzeczy. Twój blog to bardzo inspirujące miejsce.
    Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    ReplyDelete
  2. Śliczny obrazek wyszedł. Do kota będę zaglądać z ciekawością.
    Wzory Satsuma bardzo mi się podobają, są takie cudownie kolorowe i pozytywne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    ReplyDelete
  3. Króliczek ślicznie wyszedł!
    Kot wspaniale się zapowiada!!! Choć całe morze krzyżyków przed Tobą:))
    Czekam na kolejny wpis z postępów!

    ReplyDelete
  4. Fajny jest ten hafcik z króliczkiem, bardzo sympatyczny:-)
    Powodzenia z kotem! Pozdrawiam cieplutko:-)

    ReplyDelete
  5. Wesolutki i pozytywny hafcik u Ciebie powstał:)
    I spore wyzwanie przed Tobą - tyle krzyżyków do postawienia;-) Powodzenia:)

    ReplyDelete
  6. Zając super :) obraz na czarnej kanwie intrygujący :)

    ReplyDelete
  7. Piękny kolorowy haft! Nowe również zapowiada się ciekawie :)

    ReplyDelete
  8. Haft z zajączkiem jest prześliczny!!! Nowy projekt bardzo ciekawy, miłego haftowania:)

    ReplyDelete
  9. Haft z zajączkiem mega-radosny :))). Ale to czarne kocisko też ciekawie się zapowiada!

    ReplyDelete
  10. Ten Modern Folk to naprawdę fajna sprawa, też mnie zachwyca ! Twój zajączek wyszedł prześliczny, te kolorki robią niesamowicie dobrą robotę :)
    A haft z kotem - duży, ale super !

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)