What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, November 22, 2015

Little Witch Ep. 4

Większość już sięga po świąteczne klimaty ale u mnie wciąż jeszcze halloweenowo i późnojesiennie. Popracowałam trochę nad szczegółami i na niebie zaroiło się od wiedźm, duchów, księżyców i nietoperzy :)


Wzorek z swoimi backstitch'owymi szczegółami zaczyna prezentować się interesująco :) Niczym taka mała historyjka.


Każdy mały szczegół wnosi coś do całości, każda pajęczynka, każdy listek, każda gałazka...
Teraz pracuję nad dolną częścią obrazka, równie interesującą w szczegółach jak pozostałe :)


Muszę się śpieszyć z tym projektem bo niedługo nadejdą nowe zamówione nitki na projekt świąteczny a tu człowiek ma jeszcze inne pokusy takie jak to:
(dzisiejszy prezent od tż-ta)


Coś na weekendy dla nas :) Zawsze marzyłam o oryginalnych Scrabble. Uwielbiam wszelkie gry językowe a zwłacza takie kiedy dodatkowo można poddać testowi swoją znajomość języka obcego :D

No i to - tablet Fire - wczesny prezent urodzinowy od Tż-ta. Odkrywam ebooki na nowo bo czytanie "w kolorze" jest nieco inne na tradycjnym kindle. Można nie tylko nacieszać się kolorowymi atrakcyjnymi okładkami ale tez czytać na różnych tłach: białym, czarnym, sepii i zielonym :) Bardzo podoba mi się ta funkcja.


Biblioteczkę ebookową mam dotowarowaną na dłuuuugie miesiące i wieczorami wcale się nie nudzę :) że nie wspomnę jeszcze o stosie tradycyjnych książek z biblioteki bo takowe też lubię czytać.  


Lubicie czytać? Ja uwielbiam, szczególnie wieczorami i w nocy, w zupełnej ciszy kiedy ucichnie już ruch na ulicy i można zakopać się w ciepłą flanelową kołdrę :D Do towarzystwa oczywiście koniecznie mruczący kot ;)
Miłego tygodnia :)
Pozdrawiam

16 comments:

  1. Ale piękny obrazek! Kończ go koniecznie, bo nie wytrzymam do kolejnego Halloween, gdybyś go odłożyła na rzecz świątecznego haftu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. przyznam, że mam wyjątkową przyjemność w realizacji tego wzoru i przedłużam ją sobie jak tylko się da :D

      Delete
  2. Śliczny obrazek! Czekam na finał:)

    ReplyDelete
  3. Kibicuję Ci bo bardzo lubię halloweenowe hafty.

    ReplyDelete
  4. Lubię czytać ale niestety coraz mniej czasu na czytanie, a haftować i czytać się nie da, więc nadrabiam zaległości filmowe, to jakoś łatwiej pogodzić z haftowaniem.
    A co do samego obrazka, zachwycam się jakościom wykonania, bo jest misternie dopieszczony każdy krzyżyk nie to co u mnie :( choć sam obrazek sam w sobie tj. jego tematyka i styl nie za bardzo w moich klimatach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no własnie szkoda, że się nie da czytać i hafcić jednocześnie, chociaż możliwe jest to z audiobookiem, i tutaj kolejny ukłon w stronę czytnika :)
      też lubię hafić i oglądać filmy
      jeśli chodzi o sam haft, to rzeczywiście tutaj "diabeł tkwi w szczegółach" :)

      Delete
  5. Obrazek coraz straszniejszy... :)
    Czytać uwielbiam i nie wyobrażam sobie dnia bez książki. Ebooków miałam naszykowane na Kindlu całe mnóstwo, czytnik spadł i odmówił współpracy po 1,5 roku, ehh.. Za to widzę, że moja miłość do książek przechodzi na dzieci, częste wizyty w bibliotece też owocują, więc nie odmawiam sobie czytania :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. booo! musisz koniecznie sprawić sobie nowy czytnik! wszakże idą święta :D :P

      Delete
  6. Szczegóły na obrazku robią to "coś", haft jest naprawdę świetny !!! Czy czytam ? O tak ! Nie ma dnia bez książki, czytam w drodze do pracy i z pracy, do łóżka bez książki się nie położę :) Kocham, doceniam, żyć bez nich nie mogę... Uwielbiam szczególnie reportaż, bo pozwala poznać i zrozumieć świat.. Czytnika chyba nie kupię..., chociaż wiem, że to bardzo ułatwia życie, wolę jednak papier :) W scrabble chętnie gram na wakacjach, ale oczywiście mam wersję polską :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi hi no ja wiem, że ty czytasz bo często widuję u ciebie ksiażki na blogu :) z wiekiem człowiek zaczyna traktować książkę, tak jak dobrą kawę i ciastko - jako coś na deser, jako przyjemność :)

      chciałabym miec polską wersje scrabble z polska czcionką ale nie miałabym tutaj z kim grać :-/

      Delete
  7. Obrazek coraz lepiej się prezentuje. Ciekawa jestem co będzie jeszcze na dole :).

    Ja uwielbiam grać praktycznie we wszystko i scrabble też mam. Tylko mój Pieronek nie jest zbyt chętny do układania krzyżówek ...

    Jeśli chodzi o książki, to też lubię je czytać ale jednak skłaniam się do tych papierowych :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie powiem co będzie na dole, trzeba czekać do następnego posta :D :P ale juz niedługo, niedługo :P

      Delete

Share Your Love, Leave a Comment :)