What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Wednesday, July 01, 2015

Babuszki (1)

Umilam sobie ostatnio ranki i wieczory wyszywaniem samplera z ruskimi babuszkami :) Pochodzą one z zestawu Bothy Threads Slightly Dotty Russian Dolls o którym wspominałam wcześniej.


Od dawna mi się podobały - żywe, kolorowe, radosne babuszki w ludowym klimacie :) Każda inna a jest ich 12 do wyszycia. Projekt dla mnie idealny - dużo kontrastowych kolorów i minimalne backstitch'e.


Wydłubałam już 4 i zaczynam kolejną piątą. Może uda mi się podgonić przez nadchodzący weekend :)
Pozdrawiam upalnie :)
Titania

13 comments:

  1. Ja też lubię etno - klimaty, a te matrioszki są przeurocze.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Bardzo energetyczne kolorki! Sama przyjemność haftowania :)

    ReplyDelete
  3. A ja lubię haftować backstitch'e :) Ale babuszki śliczne. Też lubię takie ludowe klimaty :)

    ReplyDelete
  4. Cudne są :) Babuszki lubię a tu jeszcze w takich fajnych, żywych kolorach. Oj mamy podobne gusta wyszywankowe ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo żywe i kolorowe są te babuszki :) Widać, że haftowanie ich sprawia Ci radość :)

    ReplyDelete
  6. Jak spojrzałam w małe kwadratowe obrazki informujące o nowych wpisach na innych blogach, to miałam wrażenie, że haftujesz jajka :D

    Śliczne babuszki, mega kolorowe. ;)

    ReplyDelete
  7. Urocze babuszki. Ślicznie się prezentują. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. Przepiękne! I tak jak prawdziwe, rosyjskie babuszki, mają pstrokate kolory :)
    Fantastyczny haft :)
    Ja haftowanych babuszek nie mam (jeszcze?), ale mam w swojej naparstkowej kolekcji kilka matrioszek:
    http://mojenaparstki.blogspot.com/search/label/Rosja
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  9. Śliczne babuszki -ostatnio mnie prześladują na różnych blogach :)

    ReplyDelete
  10. Ależ one są fajniutkie :).

    Ciekawa jestem jak je wykorzystasz :).

    ReplyDelete
  11. Są piękne - miłej pracy !!!

    ReplyDelete
  12. Witamy! ;) same dopiero rozpoczynamy pełną przygód żeglugę po świecie blogowania, choć z wszelakiej maści robótkami mamy do czynienia od... zawsze. Dzień bez przyjemniej szydełkowej, igiełkowej czy ołówkowej dłubaninki jest dniem straconym. ;)
    Babuszki są cudowne! Żywe barwy ich krągłości przykuwają oko i nie pozwalają się odeń oderwać. Zwłaszcza kocurka jest nimi zauroczona. Ich uśmiechnięte i rumiane buzie zarażają optymizmem, którego nigdy za wiele.
    Serdecznie pozdrawiamy! ;)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)