What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, May 24, 2015

Jaja po wiejsku :)

Witam w tę słoneczną niedzielę :) W UK taka pogoda to dosyć rzadkie zjawisko :) Post może czasowo trochę przeterminowany bo powinien był pojawić się jakiś miesiąc temu, na czas wielkanocy ale co tam. Ja zawsze pod prąd pływam :) Sezon czy poza sezonem, dla mnie liczy się przede wszystkim radość tworzenia :P Ochote na dzierganie miałam i parę jajek wiejskich sobie wystrugałam :) takich ludowych, w kwiatki, aby w domu było radośnie :)


Najpierw miały być tylko 3 - czerwone, pomarańczowe i żółte. Potem zamarzyło mi się jeszcze zobaczyć różowe i na koniec zachciało mi się jeszcze niebieskiego :) i tak z 3 zrobiło się 5.


Mam jeszcze trochę zapasu norweskiej wełny w różnych kolorach :) Użyłam Heilo i Falk od Dalegarn. Z przyjemnością się nią dzierga bo to 100% naturalna wełna i łatwo poddaje się drutom i żelazku :)


Wzorek kwiatowy pochodzi z wielkanocnej książki Arne & Carlosa - Easter Knits.


Przy takiej ładnej pogodzie, czemu nie pobawić się ze zdjęciami? :) Ostatnio jestem w nastroju na folklor :)




A po doczepieniu sznureczków, jajca zawisły na drzewku :)


A w miedzyczasie zaczęłam coś nowego:


Mój pierwszy wzorek fair isle na tradycyjnych drutach :)


Miłego tygodnia wszystkim. 
Ja labuję przez kolejne 7 dni bo u nas ferie międzysemestralne :D 
Jupiii!

12 comments:

  1. Boskie te jajca ♥ i jakie równe, no profesjonalizm w każdym calu, znaczy oczku :D Zdjęcia w ogrodzie zachwycają :D

    ReplyDelete
  2. Na jajeczka zawsze jest dobra pora, a Twoje prezentują się ślicznie. Sesja zdjęciowa w ogrodzie wyszła rewelacyjnie. Zazdroszczę wolnego, ja nie mogę się doczekać wakacji. Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  3. jajka a do tego wiejskie mogą być o każdej porze :)

    ReplyDelete
  4. Jajka śliczne. Zdjęcie z konikami Dala wyszło super :)

    ReplyDelete
  5. Wow, śliczne te jaja. Druty to dla mnie czarna magia, nawet podstawowe ściegi więc takie jaka to dla mnie dzieło sztuki :o)

    ReplyDelete
  6. Śliczne te jaja - takie kolorowe.
    Zazdroszczę słońca, bo u nas pochmurno, zimno i ciągle pada :(
    Pozdrawiam serdecznie :))

    ReplyDelete
  7. Jajeczka wyszły Ci świetne ! Są tak pięknie wykonane, równiutkie oczka itd. A fotki w ogrodzie z konikami są urocze !

    ReplyDelete
  8. Jajeczka śliczniutkie ! Idealne kształty!
    Ciekawa jestem co tworzysz na drutach:) Wzorek już mi się podoba!

    ReplyDelete
  9. Cudne jajka :) Takie inne, oryginalne :)

    ReplyDelete
  10. Ale fajniutkie teraz pewnie z niecierpliwością będziesz czekać na Wielkanoc ;).

    Zrobiłaś im super zdjęcia na wozie :).

    ReplyDelete
  11. Takie jaja to ja rozumiem:) Są świetne:)

    ReplyDelete
  12. Te jajka bardzo mi się spodobały ;) I jeszcze takie świetne zdjęcia z nimi - na tym wozie i z konikiem, i na drzewku ...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)