What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Tuesday, March 31, 2015

Kopertka

Przedświątecznie u mnie na blogu, jak u wszystkich z resztą :) Chociaż na froncie robótkowym nie wszystko pokończone bo przecież czas nie guma, nie rozciągnie się. A szkoda. Może wtedy by człowiek nadążył ze wszystkim. Tak więc krótki "updejcik" blogowy :) W całej tej przedświątecznej krzątaninie "widzimisię" takowe miałam i pod wpływem impulsu kopertkę taką maluśką sobie wyszydełkowałam :)


Kopertka pochodzi z 28 numeru Simply Crochet i była dołączonym gratisem. Czasami mam ochotę na takie szybkie niezobowiazujące "fiubździu" z gazetek :D


Przeznaczenie kopertki: na miedziaki :) Albo co tam jeszcze przyjdzie do głowy. Kolczyki? Pierścionki?


Łatwo i szybko ją się szydełkowało :) można uwinąć się w jeden wieczór. Włóczki i koronki dodano w nadmiarze więc niczego nie zbrakło :)


W miedzyczasie dłubię też jajka :) Przyjmnie się wraca do wiosennych kolorów norweskiej włóczki Dalegarn. Moje nowe kaspijskie drutki, jak widać, w zastosowaniu :D



U znajomej babeczki ze Stanów (kidsknits.com) która specjalizuje się w sprzedaży norweskiej wełny jak i tworzeniu norweskich wzorów, zakupiłam sobie taki oto wzorek na skandynawskie jajko :) Może i je uda mi się "wystrugać" :)


No i oczywiście mam też na tapecie pewnien projekt szydełkowy ale wciąż czekam na zamówione kieliszki jajkowe z Tesco aby dopełnić całości :) Jak się okazuje zdobycie zwykłych białych beznóżkowych kieliszków na jajka okazuje się być nie lada wyzwaniem. Co ja się naganiam za moją przesyłką! Ale jest szansa, że jutro będę mieć je u siebie :)


Tyle nowinek. Mam nadzieje, że u Was jest równie twórczo i świątecznie  :) 
Dzięki za pozostawione słowo.
Titania x x x

8 comments:

  1. Fajna kopertka :) A monety jakie fajne...teraźniejsze, czy to jakieś zabytkowe sztuki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi hi, nie, to żadne zabytkowe sztuki, to tylko monety brytyjskie (współczesne, aktualne) ;P

      Delete
  2. Kopertka urocza - oby zawsze pękała w szwach od ilości monet :)

    ReplyDelete
  3. Śliczna koperta - świetny pomysł na małą robótkę wieczorną :-)
    Jaja cudne - i to, które dziergasz, i to które masz w planach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  4. Śliczna koperta, ciekawy pomysł. Jajeczka zaś zapowiadają się przecudnie. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  5. Wczoraj widzialam ja w Joann:D A monety super!
    Tylko czemu 6 razy musialam wpisywac haslo, zeby tu skomentowac:(

    ReplyDelete
  6. ja jestem jakaś tępa i nie potrafię drutować na 4 drutach :P

    ReplyDelete
  7. U Ciebie jak zawsze wiele pomysłów i super prac :).

    Z zazdrością patrzyłam na Twoje bombki na czterech drutach robione, a teraz patrzę na jajeczka :).

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)