What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Friday, February 20, 2015

Miętusowy Gang

Helo wszystkim :)
Trochę więcej czasu do dyspozycji i nareszcie podgoniłam ostatnio z ręcznymi robótkami, w rezultacie czego światło dzienne ujrzał... kolejny królik, tym razem w miętowym kolorze :) Może pamiętacie mój pierwszy, nieco niezdarny króliczy prototyp? Tak właśnie sie prezentował - klik! Teraz pora na krewnych królika :)



Tym razem dzierganie króliczych części wyszło lepiej, sprawniej, gładziej. Nie ma już "celulitisu" bo ciałko wypchałam sprężystym poliestrem no i głowa  bardziej kształtna.


Tak naprawdę, to 3/4 miętowego królika powstało już dawno temu. Problemem było tylko to, że Miętus był głuchy (bezuszny)  a właściwie to ja pozostawałam głucha na jego nieme prośby aby doprawić mu uszy ;) Ale w końcu się doczekał, zobaczcie sami jak się cieszy :D


Tym razem obdarzyłam go kolorowym sweterkiem. Chociaż zmiany kolorów włóczki przy dzierganiu tak malutkiego ubranka są trochę upierdliwe, to warto się pomęczyć dla efektu końcowego bo kolorowe sweterki są optymistyczne.


Miętowy szybko znalazł sobie towarzyszy i tak powstał Miętusowy Gang.


W skład gangu wchodzi Zaczes - rapujący niedźwiedź z zaczeską,  PG Tips Monkey - małpka w szlafroczku oraz dziergany Miętus :) Przyjaźn jak widać kwitnie. Nawet zrobili sobie u fotografa pamiątkowe zdjęcia :)



Dziękuję, to tyle na dziś :) Dziękuję za pozostawione komentarze x x
Miłego weekendu wszystkim

9 comments:

  1. Świetny Miętus :) Gang nie do pobicia :D

    ReplyDelete
  2. miętus jest przeuroczy, a i gang ma świetny :))

    ReplyDelete
  3. Cudowny Miętusek i jak pięknie wykonany:)
    Pozdrawiam:)
    K.

    ReplyDelete
  4. Króliczek jest cudowny,
    piękne kolorki i wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  5. Ty mówisz Miętus, a mi od razu przychodzi do głowy imię Dropsik hihi :).

    Fajniutki jest i cały zrobiony na drutach ... Jestem pod wrażeniem :).

    No, ekipa świetna ;).

    ReplyDelete
  6. Hi, hi fajna sesja zdjęciowa !
    Królik wyszedł Ci rewelacyjne a sweterek jest bombowy !

    ReplyDelete
  7. Cudny Miętus :-) A jaki ma sweterek... na pewno nie zmarznie :-)
    Ale ma wspaniałych przyjaciół :-) Na pewno nie robią nic złego mimo, że się nazywają gangiem... prawda...?
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  8. Zdedcydowanie gratuluję umiejętości druciarskich. Nigdy bym takiego czegoś na drutach nie wykonała. Na szydełku: owszem. Podziwiam. Bardzo ładnie Ci wyszedł. Nie widziałam poprzedniego ale i tak bardzo duży szacun za umiejętnośc opanowania dwóch metalowych typów na raz! (www.gabridou.blogspot.com)

    ReplyDelete
  9. Świetny ten gang! :) Zazdroszczę umiejętności dziergania :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)