What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, October 18, 2014

Woreczki skandynawskie cz. 2

Dawno nie pokazywałam swojego urobku więc dziś pochwalę się kolejnymi woreczkami dzierganymi na drutach. Wzorki typowo skandynawskie, wrabiane, motywy z książki Arne & Carlos. O swoich pierwszych trzech woreczkach pisałam tu - klik! Teraz powstały 4 kolejne.



Zaczęłam od kwiatowych. Bardzo lubię je dziergać, w różnych kombinacjach kolorystycznych. Idealne aby zająć ręce podczas oglądania tv :)


Po kwiatowych zaczęłam coś bardziej "zimowego". Poniżej wzorek "Marius", zaadoptowany z innej książki i dopasowany do wzoru na woreczek. Do niebieskiego woreczka użyłam włóczkę bawełnianą DMC Natura - musze powiedzieć, że super się z niej dzierga, gładko wychodzi, idealna na woreczki.

Nowe woreczki zamówiła moja mama. Mam nadzieję, że jej się spodobają. Nigdy nie umiem się zdecydować czy woreczek ma być ze wstążką czy ze sznureczkiem więc robię takie i takie :)


Na muszelki i inne plażowe skarby sprawdzają się idealne :)




A tymczasem u mnie kolejny woreczek na drutach z własnym wzorkiem :) Już niedługo na blogu.

Pozdrawiam weekendowo
Titania x

12 comments:

  1. Fantastyczne... uwielbiam skandynawskie wzory

    ReplyDelete
  2. Woreczki/sakiewki prześliczne! Od jakiegoś czasu przymierzałam się do wypróbowania DMC Natura, a po Twoich rekomendacjach to już pewne, że ją kupię :)

    ReplyDelete
  3. Cudne są. Ja nie mam żadnych wątpliwości, że jedynym słusznym rozwiązaniem jest sznureczek/troczek :)))

    ReplyDelete
  4. Cudne są te woreczki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    ReplyDelete
  5. Wspaniałe. Faktycznie ślicznie wychodzą z tej nowej wółczki!

    ReplyDelete
  6. Woreczki śliczne. Też bym się pewnie nie mogła zdecydować czy ze wstążką czy ze sznureczkiem bo obie wersje są bardzo ładne.

    ReplyDelete
  7. O, jakie piękne. Świetny pomysł.

    ReplyDelete
  8. No niezła kolekcja!
    Sznureczki przy woreczkach bardziej mi się podobają. Wydaje mi się, że lepiej do nich pasują niż wstążki.
    A może jakiś troszkę grubszy bawełniany sznurek by pasował? Trzeba by spróbować.

    ReplyDelete
  9. Przepiękne woreczki, chyba te ze sznureczkami podobają mi się bardziej :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)