What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, August 24, 2014

Truskawkowy Bunting

Jak sobie przedłużyć sezon truskawkowy? Wyszydełkować sobie swoje własne! :) Będą na cały rok i na pewno nie spleśnieją :P


Truskawki są projektem z magazynu Simply Crochet (wydanie ang. nr 18), o którym pisałam wcześniej TUTAJ. Pracowałam nad nimi przez kilka tygodni, jedna po drugiej, równolegle dziergając na drutach woreczki.


Powstało 13 truskawek z bawełnianej włóczki. Oryginalnie miały być dla mnie dla dekoracji, ostatecznie wylądowały na sznurku jako truskawkowy bunting i zostaną sprzedane znajomej z pracy, której nastoletnia córka Emily ma przysłowiowego kota na punkcie truskawek.



Każda truskawka ma około 4.5-5 cm wysokości. Wypełnione są poliestrem. Użyta włóczka: Sirdar Recycled DK Cotton (zielona). Crescelando (żółta i biała/naturalne) i Twilleys Sincere Freedom w odcieniu o nazwie... Strawberry :)




Bardzo przyjemnie się je szydełkowało. Będę musiała kiedyś wykonać kolejną porcję, ale tym razem dla siebie :) A może następnym razem spróbuję wersji robionej na drutach.




A tymczasem u mnie na drutach zaczątki kolejnego woreczka, tym razem w bardziej wiosennych kolorach :) Używam inny rodzaj uszlachetnionej bawełny, więc "doznania" dziewiarskie nieco inne ale splot też ładnie wychodzi :)


Miłego Tygodnia! :) 
Dzięki za komentarze :-*

10 comments:

  1. Przecudne !!! Miłego "woreczkowania" :)

    ReplyDelete
  2. Cudne truskawki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  3. Śliczne są! Mam ten nr SC i tez mam ogromną ochotę je wyszydełkować :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo apetyczne i kształtne truskaweczki! Świetne!
    Czekam na woreczek.

    ReplyDelete
  5. Aż nabrałam ochoty na truskawki, trzeba wyciągnąć z zamrażarki ;) ta girlanda jest cudna!

    ReplyDelete
  6. Wspaniałe truskaweczki, jak żywe :)

    ReplyDelete
  7. Bombowe są te truskawy!! :)

    ReplyDelete
  8. jakie słodziutkie, idealne!
    Szkoda, że mi tak bardzo z szydełkiem nie po drodze

    ReplyDelete
  9. Jak to się stało, że przegapiłam ten post?! Truskawki to mój ulubiony motyw owocowy :) Słodki, smakowity projekt, kolejne szydełkowe cudo :)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)