What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Tuesday, July 22, 2014

Haficiarski zapał... a może upał?



Witam. Wpadam na krótką chwilę na mały wieczorowy "updejcik". Jupiiii! Nadeszły w końcu moje upragnione wakacje. 6 tygodni słodkiego nieróbstwa ewentualnie 6 tygodni słodkiego robótkowania :) W UK mamy aktualnie gorące i słoneczne dni, co prawda upały nie takie wściekłe jak w Polsce ale również i te "nasze" wyspowe dają się wszystkim we znaki. Przy tej upalnej pogodzie mnie właśnie wzięło na hafcenie więc dziś u mnie było bardzo roboczo :) Fotki z tela, naprędce robione, "robocze". Dałam je co prawda wcześniej na fejsa ale i tu też pokażę :) Tak to dziś u mnie wyglądało - dużo nitek, igieł, papierów, schematów, zimne drinki na boku... Tak jak lubię ;)



Może trochę chaotycznie i bałaganiarsko ;P ale wiadomo, coś się tworzy he he he Jutro powiem więcej. Pa!

6 comments:

  1. Wspaniałe wakacyjne dni :)

    ReplyDelete
  2. Noo byłam....w eter poszło ;) Powtórzę:Zapał czy upał....cudnie :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie "balagany"! Piekne kolory, piekny haft, wszystko wyglada tak pozytywnie i wesolo.

    ReplyDelete
  4. Właśnie tak ma być! Tak, jak lubisz :) Czekam jutra :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  5. Kolejny samplerek też wygląda biecująco.

    ReplyDelete
  6. O, a ja jestem ciekawa, gdzie została zakupiona ta świetna rama do haftowania? I magnetyczna tablica z małą rameczką zaznaczającą haftowane miejsce?

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)