What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Thursday, April 24, 2014

Bombki i jajka wielkanocne

Wielkanocnej twórczości ciąg dalszy.  Poza jednolitymi jajkami z poprzedniego postu tak naprawdę nie zrobiłam wiele nowych sweterkowych bombek w tym roku. I prawda jest też taka, że "skórki" do tych bombek powstały jeszcze w zeszłym roku tyle, że przez długie miesiące przeleżały w koszyku czekając na wykończenie. Więc sie zmobilizowałam na te święta - uprasowałam je, wypełniłam środki i dorobiłam sznureczki. Koniec konców wyszły 4 nowe - 2 jajka i 2 bombki. Planowałam też zdążyć przed wielkanocą z wiosennymi bombkami kwiatowymi (to moje ulubione i zostawiłam je sobie na "deser") ale jak zwykle zbrakło mi czasu. Niemniej nic nie stoi na przeszkodzie, żeby je jeszcze zrobić wszakże wiosna nadal trwa! :) Póki co pokazuję te co mam :) Aha, bombki i jajka pochodzą z książek Arne i Carlosa, których już dobrze znacie z mojego bloga bo nie raz wspominałam o tych skandynawskich projektantach. Jajko w paski jest mojego wymysłu :)


Robione są z norweskich włóczek: Lerke (bawełna + merino), Heilo i Falk (100% wełny). Kolory tych włóczek są naprawdę kuszące i przyciągają oko.


I bombeczki wiszące u mojej ręki :)


Następny post, uwaga: pokaże moje wielkanocne drzewko z jajkami :D Pozdrawiam wiosennie :)

2 comments:

  1. takie zawieszki do wszystkiego pasują:)) bardzo mi się podobają!

    ReplyDelete
  2. Już się nie mogę doczekać tego drzewka :D jajko z królikiem podoba mi się najbardziej, w moich wrabianych wzorach pojedyncze oczka w innym kolorze giną...

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)